Pages

Malujeme s CooBoo #3 aneb Dokonalý outfit


Po kapitole zabij čas plné nejrůznějších hodin a budíků následovala kapitola Dokonalý outfit plná nejrůznějších kousků oblečení. Rozhodně se na ní dalo vyřádit mnohem víc, než na té předchozí.

Na první stránce byly hned tři outfity. Využila jsem červenou, fialovou, černou a modrou barvu na oblečení. A hnědou barvu na vlasy. Řekla bych, že se mi docela povedlo outfity sladit (škoda, že mi to tak nejde i v realitě) a hodně se mi líbí i provedený postav. Respektive to, že nejsou strnulé všechny stejně, ale zaujímají různé pózy.


Následovalo trochu ležérnější oblečení a možná proto jsem si na něm nedala tolik záležet. Když se na to dívám zpětně, vybarvila bych ho úplně jinak. Ale už se stalo.


Na další stránce byly další dva outfity. První byl už sám o sobě takový obyčejný, ale druhý se mi šíleně líbí. Ať už černobílý nebo vybarvený. Miluji legíny a klobouky. A tady navíc měli legíny opravdu zajímavý vzor... i když vybarvit je byla docela piplačka.


Z dalších dvou obrázků jsem moc nadšená nebyla. Jak je vidět, jsou nakresleny, jako když návrhář navrhuje nové šaty. Na tom samozřejmě není nic špatného, ale vybarvuje se to opravdu špatně. I tak si myslím, že se mi to docela povedlo, především ty modré šaty.


Tahle stránka se mi opravdu hodně líbila. Ty osůbky mi přijdou takové roztomilé. Každou jsem oblékla do jiné barvy a nejvíc se mi líbí slečna v modré a fialové. Z nějakého důvodu mi ta v modré trochu připomíná Elsu z Frozen.


Dále jeden ležérní outfit na doma.


Pak je tu oblečení na nějakou neformální party, aspoň to tedy odhaduji. Vůbec ale nechápu, proč má jedna ustřiženou hlavu a druhá ruku...


A další outfity... původně jsem chtěla udělat červené šaty s puntíky, ale byla jsem moc líná :D


Tohle oblečení mi prostě přišlo jako jezdecké a tak jsem neodolala a vybarvila jsem ho převážně v černé a stříbrné. Ale bohužel je to opět nakresleno, jako kdyby někdo navrhoval šaty a tak se mi to nevybarvovalo zrovna snadno.


Musím říct, že tato část se mi líbila mnohem víc, než hodinová. Dalo se zde využít mnoho barev a nebylo tu pořád dokola to samé, ale různé kousky oblečení. Na párty, na doma, na běžné nošení... Ale opravdu se mi nelíbily omalovánky s těmi nejasnými hranicemi, ty bych do toho vůbec nedávala.


14 komentářů:

  1. Naozaj super outfity a páči sa mi aké farby si použila, modrú a zelenú mám rada aj pri oblečení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Dobře se u toho relaxuje :) Také je mám ráda, snadno se s něčím sladí :)

      Vymazat
  2. Páni vypadá to dobře a některé museli dát zabrat. Mě osobně se do těch outfitů moc nechtělo ale když to vidím vybarvené u tebe docela mě to nadchlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Vlastně ani ne :D Tak jsem zvědavá, co nakonec vytvoříš ty :)

      Vymazat
  3. Krásné outfity, velmi pěkně si je vymalovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ti povedly! Nejvíc se mi asi líbí čtvrté a páté :)
    Už bych to také měla začít zveřejnovat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)