Pages

Bolest II

Zase pátek a zase drabble... už se z toho stává tradice :)

Dítě pláče, protože si rozbilo koleno. A já? Já chci zoufale být na jeho místě. Ono neví, že odřené kolínko je jen malá bolístka. Co já bych za tu nevědomost dala? Teď je mi to jedno. Odřené koleno, zlomená noha, rozbitá hlava… co je to proti rozdrásanému srdci? Duševní bolest je milionkrát horší než fyzická. To dítě neví. A proto se jím chci stát Aspoň na malou chvíli se odpoutat od té bolesti a žít v nevědomosti, jak může být láska krutá. Chci, aby se vrátil pocit, že odřené kolínko je konec světa. Chci být zase malá, láskou nepoznamenaná, nezničená. 

9 komentářů:

  1. SáraD.
    saradracova.blog.cz

    Velmi pěkně napsané\popsané a pravdivé.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo. Jo, jo, jo! Vystihla jsi to úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opět - nádhera! Já prostě tvoje drabble zbožnuju, co víc k tomu dodat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :) Moc děkuju :)

      Vymazat
  4. Krásna myšlienka utiecť späť do detstva pred krutým svetom :-) Napísala si to naozaj pekne :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Myšlenka je opravdu pěkná a vystihující ale musím říci, že předchozí drabble se mi líbili o malinko víc. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Teď si ani nemůžu vybavit, jaké jsem dávala na blog minule. Ale každému se líbí trošku jiné téma :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)