Pages

Unboxing #33



V úterý mi přišel balíček od Omegy s recenzním výtiskem, jenže nikdo nebyl doma. Chtěla jsem si pro něj zajít ve středu, ale až pozdě jsem si uvědomila, že mi ho uskladnili na úplně jiné poště, než obvykle. A přesto, že vím, že ta pošta existuje, neměla jsem nejmenší ponětí, kde je. Takže mám balíček až dnes. Sice pořád nevím, kde přesně ta pošta je, ale naštěstí, to ví táta, který mě tam ochotně odvezl.


Jedná se tedy o knihu Povolání žebrák od Jeana-Marie Roughola a Jeana-Louise Debrého. Jak už název vypovídá je to kniha o životě na ulici. Na tohle téma jsem nic nečetla, ale zrovna Povolání žebrák mě zaujala a navíc má jen něco málo přes sto stran, takže to je čtení na jedno odpoledne. Snad dobré.



10 komentářů:

  1. to jsem viděla dneska ve výloze :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha vyzerá rozhodne zaujímavo a spracúva pomerne originálny námet. Dúfam, že sa ti bude titul páčiť a teším sa na recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Snad bude. Na tohle téma jsem zatím ještě nic nečetla.

      Vymazat
  3. Knihu neznám, má celkem zajímavou obálku. Snad se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc zajímavě, ráda bych si ji také přečetla, jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu už mám přečtenou, ale kdy bude recenze zatím nevím... ale snad příští týden :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)