Pages

Unboxing #32




Správně bych tento článek ani neměla nazývat unboxingem, ale vážně se mi nechce dělat jinou rubriku a když už jsem to nafotila, nechce se mi to ani vynechat.

Jedná se o to, že mi ve středu přišli recenzáky od Omegy. Jenže já jsem ve středu byla se školou v Zoo a fotila jsem. Přišla jsem domů s totálně vybitým foťákem, unavená a musela jsem se učit na čtvrtletku z němčiny (pokud by to někdo nevěděl, němčina je můj předmětoví nepřítel č.4). Takže jsem se na focení unboxingu vykašlala a knížky si prostě rozbalila.

Druhý den už jsem tedy byla schopna nafotit aspoň obsah balíčku. Akorát jsem už nefotila letáky s knižníma novinkama, které jsem si prostudovala a vyhodila.

Než půjdu přímo ke knížkám, byla v balíčku krásná záložka. Z jedné strany s tématikou Hostiny ledu a ohně a z druhé to bylo Lahodně s Ellou.



První knihou je Marie Baťová od Pavla Hajného. Sice moc nečtu životopisy (teď doufám, že to opravdu je něco jako životopis), ale řekla jsem si, že by to chtělo nějakou menší změnu. A proč ne zrovna Marii?


Monolito vytahuje špinavé prádlo od Elvira Lindo je čtvrtý díl ze série. Ačkoliv jsem předchozí díly nečetla, podle anotace mi přišlo, že to vůbec nevadí. A  je to kniha, která by měla být plná vtipu, tak snad je to pravda.


A poslední knihou je Bohatá čínská přítelkyně od Kevina Kwana. Je to druhý díl knihy Šíleně bohatí Asiati, která se mi doopravdy moc líbila a tak není divu, že jsem ji musela mít.



14 komentářů:

  1. Knížky neznám, ale mají pěkné obálky, každopádně si ráda přečtu recenze a pěkná záložka.

    OdpovědětVymazat
  2. Bohatou cinskou pritelkyni mam taky, ted docitam jednicku a je to super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé kousky, také moc nejsem na životopisy, ale musím uznat, že mnohdy dokáží překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všetky tri knihy vyzerajú super, nečítala som ani jednu, každopádne dúfam, že sa ti budú dobre čítať :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super přírůstky, láká mě hlavně Bohatá čínská přítelkyně :) Přeji pěkné čtení a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Pokusím se, aby byly co nejdříve :)

      Vymazat
  6. Ani jedna z knih mě nějak moc neláká, ale přeji ti krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)