Pages

Malujeme s CooBoo #2 aneb Zabij čas...

V omalovánkách se jako první objevily motivy s časem. Překvapivě jsem vám schopna přesně sdělit, kdy jsem stránky na toto téma vybarvovala... no skoro přesně. Vybarvovala jsem je v březnu, konkrétně to bylo pondělí a úterý v době, kdy na primě běžel Komisař Rex a Castle na zabití. Ani nevím, proč si to pamatuji tak dobře, ale pamatuji. Konkrétní datum už ale vážně nevím.

Na prvním obrázku vidíte název tématu, popis, kladívko a několik hodin, i když mi jedny přijdou skoro jako kompas. A vlastně moc nevím, co k tomu říct. Jsou to hodiny, takže se moc improvizovat nedalo.



Vymalovat tenhle obrázek mi dalo opravdu zabrat. Všechno se to překrývá, ale nakonec jsem to nějak vymyslela. Použila jsem zlatou, stříbrnou a měděnou barvu na hodiny s klíči a modrou a fialovou na peříčka. A přesto, že jsem o tom ze začátku pochybovala, tak teď se mi obrázek šíleně líbí. Možná to dělají ta pírka.


Další obrázek je budík do kterého naráží kladivo. Hned jak jsem ho viděla, vybavila jsem si ten nepříjemný pocit, když musím vstávat ráno do školy. Brr. 

Moc ale nechápu, proč je uříznutý, když je na stránce ještě spousta místa. Musím však uznat, že to nevypadá vůbec špatně.


A opět další hodiny. Už mě to začalo kapku nudit, používat pořád ty samé barvy... ale i tak jsem si je vybarvila ráda.


Naštěstí jsem mohla víc barev použít už na další stránce, kde byly budíky, hodiny a hodinky. Jen škoda, že jsou tu jen tak namátkově, nesouvisle poházené.


A poslední byly velké přesýpací hodiny, které jsou na poslední stránce dost osamocené. Původně jsem je chtěla udělat fialové nebo zelené, přeci jen se dají koupit v různých barvách, ale nakonec jsem na to zapomněla a udělala je klasicky v hnědé. 


Když to shrnu, byla to krásná "kapitola", ale řekla bych že trošku dlouhá. Moc se tu některé hodiny opakovaly. Ale stránka s peříčky a klíči byla naprosto úžasná, škoda, že se jich v této části neobjevilo víc.


14 komentářů:

  1. Nevim, me by ty obrazky ke koupi asi nepresvedcily, uz jsem zvykla na jine :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dostala omalovánky jako dárek a sama bych si je asi také nekoupila. A je pravda, že oproti Tajemné zahradě to je opravdu pro děti, ale vážně jsem už potřebovala něco, co má určitý tvar :D

      Vymazat
  2. Vypadá to docela jednoduše, i když bych na to asi neměla trpělivost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché, ale člověk se u toho odreaguje. Nebo v mém případě se zaměstná, když sleduje seriály s českým dabingem :D Já prostě nedokážu jen tak sedět a koukat.

      Vymazat
  3. Vymalovala si je moc pěkně, možná si je opravdu časem pořídím i když mám anti...a relaxačních omalovánek v knihovně už hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvířat, knih a omalovánek není nikdy dost :)

      Vymazat
  4. Takový typ obrázků se mi moc líbí, jenže moje trpělivost mi nedává možnosti u nich dlouho vydržet. :D To raději maluju něco sama za sebe, i když bych byla schopná ty omalovánky koupit a jen se na ně koukat, protože se mi líbí. :D
    Ehm, moje logika... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle ani moc dlouho netrvá. Za pár minut je to hotovo, jsou horší piplačky :D Já bohužel moc malovat neumím :( Věř, že tuhle logiku moc dobře chápu a znám :D

      Vymazat
  5. Moc se ti povedly :) Souhlasím, že mi také přišlo trochu nudné muset používat pořád ty samé barvy, ale tak, nedá se nic dělat, jsou to hodiny :D Ty "starožitné" se ti opravdu povedly, nádhera :3

    OdpovědětVymazat
  6. mam to doma, je to takovy trochu detsky, ale nektery obrazky jsou povedeny, takze si tim tak listuju, nechci to kazit vybarvovanim, ktery mi nejde :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu dětské to fakt je, ale neodolala jsem :D Trvalo mi asi půl roku, než jsem se do vybarvování vůbec pustila, takže tě chápu. Také se vždycky bojím, že to pokazím. Ale nakonec jdu stejně vybarvovat :D

      Vymazat
  7. Povedené, já se jim moc nevěnuji ale mohla bych je zase vytáhnout. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pro teď omalovánek dost... hlavně v tomhle vedru :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)