Pages

101 mandal pro krásný den #26

Zrovna tenhle obrázek jsem vybarvovala na jaře při Komisařovi Rexovi. Vlastně se divím, že jsem ho vůbec vybarvila, jelikož mám při Rexovi vždycky chuť na housky se salámem.

Vytvořila jsem sněhovou vločku. Tahle mandala k tomu prostě sváděla. Použila jsem skoro všechny odstíny modré, které mám. Asi bych si jich měla ještě pár přikoupit. Přijde mi, že jich je opravdu strašně málo.

Vločka se mi líbí. Zvlášť v tomhletom šíleném vedru. Jen kdyby chladila... Ale určitě jsem už vybarvila mnohem povedenější mandaly... a přiznávám, že také mnohem mnohem horší. Takže bych řekla, že je to taková průměrná mandala.




2 komentáře:

  1. Mě se moc líbí :) Je taková krásně zimní (i když, ne že bych chtěla zimu, proboha :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To já taky ne, ale v tomhle vedru by mi pár sněhových vloček nevadilo :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)