Pages

101 mandal pro krásný den #25


Konečně. Konečně mandala, kterou jsem nevybarvovala během podzimu minulého roku. Tuhle jsem vybarvila někdy v březnu tohoto roku. A sice jsem ji také vybarvovala u seriálu, ale už ne u seriálu Bones, nýbrž u seriálu Castle, kterého už nějakou dobu dávají každý den odpoledne v televizi a já vždycky přišla ze školy, tak vyčerpaná, že jsem si buď hrála na tabletu nebo vybarvovala mandaly.

Nejsem si úplně jistá, co má mandala představovat. Mě to trošku připomíná vrtuli, jen hodně ozdobnou. Použila jsem na její vybarvení odstíny růžové, červené a oranžové. Opět nemám tušení proč. Asi jsem si jen potřebovala odpočinout a tak jsem nepřemýšlela a vybarvovala.

Řekla bych, že jsem měla použít i jiné barvy než růžovou, červenou a oranžovou. S odstupem času mi to připadá moc jednotné. Asi už jsem vytvořila i horší mandaly, ale určitě jsem už vybarvila pár mnohem lepších, než je tato.







6 komentářů:

  1. Osobne by som tam možno dala jednu kontrastnú farbu, ale inak to vyzerá pekne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to trochu připomnělo křídla motýla, když jsem to uviděla :D Mě se moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)