Pages

Zničená

Jelikož jste minule chtěli další drabble, taky tady je :) Ale moc se mi nezdá ten konec, takže nevím, jestli se vám bude líbit...


Jsem to vůbec já? Nepoznávám se. Dřív jsem byla samý vtip a úsměv. Pořád jsem byla v pohybu a do všeho strkala nos, nic mi neuniklo. Ale teď? Úsměv žádný. Pořád jen zamlklá sedím a co se děje, mi je naprosto ukradené. A tak se ptám, jsem to vůbec ještě já? Ne nejsem. Takhle se já nechovám. Nejsem dívka, kterou by nic nezajímalo. Dívka, kterou nudí život a místo zábavy kouká z okna. Nebo jsem aspoň nebyla. Ale za tohle všechno může on. Zničil všechno. Moje sny, plány a celý můj život. Zničil mou podstatu. Zničil mou osobnost. Zničil mě.




8 komentářů:

  1. Podle mě je ten konec povedený jako celé drabble. =) =)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, jako vždy. Konec je dobrý.

    OdpovědětVymazat
  3. Cítiť z neho melanchóliu a nech už je ON ktokoľvek, páči sa mi ako to je napísané. Dá sa na to pozrieť z viacerých uhlov, či už človeka zmení čas, život, ktorý prežil alebo konkrétny človek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Takhle jsem o tom nepřemýšlela, ale máš pravdu. Vážně se na to dá podívat z několika úhlů :)

      Vymazat
  4. Tak tohle je vážně dokonalé :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)