Pages

Unboxing #31 aneb krásný závěr hrozného týdne



Tenhle týden byl pro mě doopravdy hrozný a jsem ráda, že ho mám za sebou. Možná, že vám o něm napíšu menší článek, ale ještě nevím. Musím však uznat, že má tento týden i nějaký klad a tím je jednak to, že i ten nejhorší týden trvá jen pět pracovních dní a pak mi přišli dva balíčky s knížkami.


První mi přišel ve čtvrtek. Já byla šíleně stahaná, musela jsem jít nakoupit a po tom pro něj ještě na poštu, což byl fakt děs, ale myslím, že to stálo za to. Jedná se o můj první recenzák od nakladatelství Moba. (m&m´s k němu nebyly, jen jsem je z nějakého důvodu také vyfotila :D)


A knihou je Dlouhá cesta od Hany Marie Kornerové. Původně jsem tedy chtěla jinou knihu, ale ta už byla bohužel zabraná. Ale řekla bych, že tohle je docela dobrá alternativa. Mělo by to být sice historické, což většinou moc nemusím, ale jsou i výjimky. Jen doufám, že se ke knize dostanu co nejdříve.


A dneska, naštěstí už PPLkou, přišel druhý balíček, tentokrát s recenzáky od Fragmentu. Docela mě i překvapila velikost.


Tady vidíte, jak vypadala zásilka hned po odstranění kupy papírů a kartónu, a že to bylo zabaleno pořádně.


Hned navrch byla kniha Najít světlo ve tmě od Simony Vlkové. České autorky většinou nečtu, i když jsou výjimky. Ale teď si nemohu za boha vzpomenout, co mě zaujalo zrovna na této knize... no snad si vzpomenu a snad bude aspoň trochu čtivá a zajímavá.


Už před delší dobou (určitě to je minimálně půl roku) jsem četla první díl ze série Kronika Cartera Kanea od Ricka Riordana. A teď jsem se konečně dostala k tomu, abych si přečetla druhý díl Hněv bohů. Myslím, že zrovna tuhle knihu si (alespoň z recenzáků od Fragmentu) nechám na konec, ale to neznamená, že se na ní netěším.


Dále v balíku byla Alea dívka moře - Volání z hlubin od Taryi Stewnerové. Na knihu se těším a jelikož jsem na ni zatím nečetla žádné recenze, doufám, že bude minimálně dobrá.


Nestává se často, že bych měla v jedné zásilce víc knih od české autorky (pokud se nejedná o sérii), ale tentokrát se tak stalo. Musím se zbavit předsudků o českých autorech, zvlášť když jsem zrovna u Fragmentu narazila na tak úžasnou autorku jako je Kateřina Petrusová či skvělá Michaela Burdová. Doufejme, že si díky prvnímu dílu ze série Projekt Alfa, v pasti, oblíbím další českou autorku, Lenku Dostálovou.


A nakonec tu mám klasiku, Malého prince. Myslím, že knihy ani autora není třeba představovat. Akorát jsem dostala malého prince, kterého vydal Albatros a ne toho, kterého vydal Fragment. Což je vzhledem k tomu, že je to všechno pod jedním nakladatelstvím popravdě jedno. Jen mě to trošku zaráží, jelikož mám zatím spolupráci jen s Fragmentem.

Malý princ je opravdu krátká knížečka, takže se do ní pustím o víkendu, jen ještě nevím který den. Chtěla jsem si ho přečíst už hodně dlouho a jedním z důvodů je to, že ho mám v seznamu k povinné četbě na maturitu, kde je vlastně 60 knih a my si z toho nakonec vybereme 20 a z těch si za dva roky jednu knihu vylosuji. A mě šíleně rozčiluje, jak všichni češtináři říkají, abychom si to k maturitě nevybírali. Je tedy jasné, že já udělám pravý opak.



To by bylo pro dnešek vše. Doufám, že se na mě moc nezlobíte za to týdenní ticho a až dostanu další balíček a nebudu tak unavená, pokusím se nafotit nějaké opravdu hezké fotky. Důležité je to slovo pokusím. Jak všichni víme, focení mi moc nejde.



16 komentářů:

  1. Týýý jo, to je pořádná nálož :D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :D Ani nevím, jak to teď stihnu přečíst...

      Vymazat
  2. Možná by ti za reklamu na MM měli zaplatit... :D :D

    Snad se ti ta Dlouhá cesta bude líbit a nezabiješ mě, že jsem vybrala špatně... :D

    Jinak mě asi nejvíc zaujalo to Najít světlo ve tmě nebo Projekt Alfa. Já nevím, Aleu bych si možná přečetla i ráda, ale... no počkám na tvoji recenzi. :) A Malého prince jsem si koupila loni v Praze v Levných knihách. :)

    Pěkné počtení přeji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochybuji :D

      Můžeš jen a jen doufat :D

      Tak si počkej na recenze a pak uvidíš :D Jak si LK v Praze našla? Já je ve čtvrtek hledala a hledala a nenašla :(

      Děkuju :)

      Vymazat
  3. Jé, fragmentí přírůstky máš moc pěkné :-) Když vidím toho Riordana, doufám, že brzy bude zase něco nového :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky. Mám dojem, že toho napsal mnohem víc, než Percyho, Bohy a Kanea. Snad to tu brzy vyjde...

      Vymazat
  4. Od Moby jsem také dostala jako recenzní výtisk Dlouho cestu, ale až pak jsem zjistila, že je to už nějaký třetí díl a já jsem nečetla ty dva předtím, takže doufám, že se do toho nějak dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to teď zjistila díky tobě, takže doufám v to samé :D Asi bych si měla knihu vyhledat na databázi, než o ní požádám...

      Vymazat
  5. Ami: Ráda bych se ti vyjádřila ke všem knihám, ale už si ani nepamatuju, jaké knihy ti to poslali :D No jo, recenzování je zábava, hlavně když recenzentky potom nestíhají. Doufám, že víš o čem mluvím :) A že nejsem jediná, kdo to takto má.
    Hlavně si to čtení užij!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :D Proto si já většinou přečtu odstavec, napíšu kus komentáře a pak du číst další... no a pak se modlím, aby mě autorky neukamenovaly za metr dlouhé komentáře :D Vím, o čem mluvíš :D Nejhorší je, že recenzáky se mi z nějakého důvodu recenzují mnohem hůř, než knihy které si koupím nebo půjčím... záhada.
      Užiju :) Děkuju :)

      Vymazat
  6. Dlouhá cesta a Najít světlo ve tmě mají neskutečně krásnou obálku! :)
    Snad se ti bude všechny dobré číst :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvělé kousky a s těma kokýnkama jim to sluší :D ... jen a malého prince jsem už dlouho nečetla, mohla bys si to zopáknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys mohla, je to šíleně krátké... ale to víš :D

      Vymazat
  8. Jééé hromada pekných kníh! :-) Malý princ, chcem aj jaaa, už dlhšie ho pozerám a určite si ho chcem tento rok kúpiť :D Zaujala ma aj kniha Alea a zvyšné knihy vyzerajú tiež dobre, príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem si ho chtěla koupit v LK, ale nakonec jsem nevěděla, co chtít od Fragmentu a odpadlo to takhle :D Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)