Pages

Unboxing #30 aneb Happy Brithday


Jak jste si asi všimli, je dnes 18. května. A já mám dnes narozeniny, osmnácté. Jop, už osmnáct let straším na tomto světě. Je to šílené. A přesto, že většina lidí nad tímto číslem jásá radostí, mně se protiví. Asi právě proto, že nad ním všichni jásají. Přeci jen je to věk, kterým se pro mě nic moc nemění a tak je pro mě dnešek v podstatě den jako každý jiný. Což dokazuje i fakt, že jakmile dopíšu tento článek, jdu se učit kupu věcí na němčinu a dvakrát nadšená z toho zrovna nejsem.


Každopádně mám dobré kamarády, kteří to (naštěstí pro mě) jako obyčejný den neberou. Dárky mi ale většinou přichází od května tak do června. To víte, pošta. Ale přeci jen se zadařilo a dnes mi přišel dárek od Terky Mikulové


Menší náhled hned po otevření. Toho bordelu si nevšímejte, za to může majitel té kočičí pacičky v rohu.


Zjistila jsem, že Terez myslí ekologicky. Zabalila mi totiž jeden dárek do druhého dárku. Jak můžete vidět, prvním dárkem je látkový obal na knihu s puntíkovaným potiskem. Vypadá opravdu úžasně a rozhodně se mi hodí. Dlouho jsem nějaký chtěla, ale buď jsem neviděla žádný hezký nebo byl moc drahý. 




A v obalu se ukrývala Fangirl. Knihu jsem již četla, ale naprosto jsem si ji zamilovala. Proto jsem tak ráda, že mi ji Terka poslala k narozeninám. Chudák kočka si musela myslet, že jsem blázen protože jsem jí pět minut nadšeně vyprávěla, že mám Fangirl. Poučení pro příště - vyhodit kočku dřív, než se začnu rozplývat nad knihou. Nebude pak přede mnou zdrhat.


A dalším dárkem byly magnetické záložky. Záložek není nikdy dost, zvlášť těch magnetických. Na těchto jsou napsané citáty. Na jedné straně jsou anglicky a na druhé česky.






To je pro dnešek asi všechno. Jako obvykle jsou fotografie dost na nic. Asi bych se měla naučit nějak věci na fotku naaranžovat, ale z nějakého důvodu to prostě neumím, tak snad vám tyhle obyčejné nevadí.






22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Nebyla. Já na oslavy moc nejsem, zdá se mi to zbytečné.

      Vymazat
  2. Jééé je vážne super, že máš dobré kamarátky, ktoré ti pošlú darčeky :-) Tento je výborný, obal vyzerá krásne a kniha sa ti snáď zapáči, je celkom populárna, veľa som o nej počula, i keď som ju ešte nečítala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, vždycky to potěší :) Kniha i obal jsou prostě úžasné, také je fajn, když kamarádi přesně vědí, co mě potěší :D

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že se ti dárky líbily. :) Když jsem na Světě knihy viděla ten puntíkovaný, musela jsem ti ho vzít - vzpomněla jsem si, jak ses onehdy rozplývala ohledně té puntíkaté kosmetické taštičky, takže jsem se vlastně ani nemusela nijak zvlášť rozmýšlet. :) Co se týče zabalení, mně to hlavně přišlo jako skvělé překvapení než že bych balila ekologicky... :D Akorát ta Fangirl jsem trochu očichala... jenže ona ta knížka hrozně pěkně voní! :D Je to taková jiná vůně, než u jiných knížek... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neznamená, že nechci nic bez puntíků :D Pořád je na světe mnoho dalších motivů :) Já vím, jen jsem si z tebe utahovala. Je to lepší, než kdybys ji začala olizovat :D

      Vymazat
  4. Opožděně přeji vše nejlepší k tvému nepříliš oblíbenému milníku života. Dárky od Terky jsou moc krásné, užij si je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Těším se na příští narozeniny, proti devatenáctce nic nemám :D Užiju :)

      Vymazat
  5. Přeji opožděně, vše nej a nej a nejlepší. Dárky jsou krásné a souhlasím, že záložek není nikdy dost, obal na knihu je super a kniha vypadá dobře (osobně jsem se k ní ještě nedostala).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Prostě to je všechno úžasné :D Úplně chápu, že nevíš, co dalšího říct :D

      Vymazat
  6. Ami: Tak všechno nejlepší! Opožděně :)
    Ten puntíkovaný obal ti vážně závidím a Fangirl je suprová kniha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Já radši ani nechci vědět, kolik ten obal stál :D

      Vymazat
  7. Rozhodně krásný dáreček! :)
    Všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám! :-)
    Látkový obal si chci taky dlouho koupit. Čekám, až tuhle sekci otevřou v Knižním vesmíru :-). Ale ten puntíkovaný je pěkný!
    A Fangirl si chci už dlouho přečíst, takže ti docela závidím :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)
      Také jsem si ho chtěla dlouho koupit. Odkládala jsem to tak dlouho, až to Terez vzala do vlastních rukou :D V Knižním vesmíru mají v plánu takovou sekci otevřít?
      Nedivím se, je to boží knížka :)

      Vymazat
  9. ten obal je úžasnej :) ... podobné jsem dělala ve škole :) asi si taky nějakej vyrobím k osobnímu využití :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si akorát tak propíchla ruku :D Na šití nebo celkově na vyrábění jsem prostě levá :D Nechceš vyrobit i mně? Ať můžu střídat :D Nebo můžeš vyrobit nějaké na motiv Secrets of Lonely Wolf, to by bylo zajímavé :)

      Vymazat
  10. Tak za prvé, dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám. =)
    A za druhé, tu knihu ti závidím. =D
    A ty látkové obaly jsou fajn, mám doma dva ale moc je nepoužívám ale když třeba cestuješ s knihou tak se hodí. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)
      Nedivím se, já sama jsem ji záviděla každému, u koho jsme ji viděla :D
      Já to využiju, když budu chtít jít někam s knihou z mé knihovničky. Nerada je přenáším, vždycky se děsím, že se jim něco stane.

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)