Pages

Dveře

Jak jsem zjistila, jsou u vás drabble oblíbené a vzhledem k absenci povídek a spousty recenzí bude určitě rádi za další. Tedy doufám :) 


Sedím sama doma zavřená. Chceš, abych otevřela dveře. Šla ven nebo pustila tě dovnitř, ale to neudělám. Už jednou jsem tě pustila a tys mi ukradl srdce, rozlomil ho na milion kousků. A tak ti neotevřu, vzal bys mi ho zas a zlomil ho znovu. Jenže ty klepeš pořád dál a moje srdce buší do rytmu. Je raněné, ale chce tě. Já však riskovat nehodlám, zlomil bys ho zas. Tak si klepej, klepej si tu do konce světa, já neotevřu. Proč riskovat? Proč riskovat srdce na milion kousků zlomené? Zlomils mi ho jednou, zlomíš ho zas. Proč otevřít ti mám?



8 komentářů:

  1. A další drabble :3 Ne vážně, chválím tě :D A je to opět skvělé, nevím co mě na tom tak baví, ale baví :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Asi proto je píšu, že se tak líbí, i když ani já sama nevím proč :D

      Vymazat
  2. Pekne napísané, človek sa často pýta prečo a či to má vôbec zmysel. Každopádne, niekedy sa riskovať oplatí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já osobně dost často, i když v jiném kontextu :D Někdy ano :)

      Vymazat
  3. To je opravdu hodně pěkné drabble. :) Vážně, už existuje i kniha složená ze statusů na Facebooku, takže proč by jsi nemohla vydat knihu pomocí drabble? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Najdi někoho, kdo by mi ji vydal a klidně ji napíšu :)

      Vymazat
  4. Vážně to umíš psát. Vždy se to dobře čte. Líbilo se mi i když tu poslední větu bych tam asi nedávala. Jinak ale povedené. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a hlavně za kritiku :) Když se na to dívám, tak tam ta věta opravdu moc nesedí... to je tak, když se člověk snaží mít přesně sto slov...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)