Pages

101 mandal pro krásný den #24


Mám tu pro vás další mandalu vybarvenou během podzimu 2015. A opět patří do té velké skupiny, která byla vybarvována při seriálu Bones.


Tahle mandala je prostě mišmaš barev, možná asi i proto, že jsem si pod ní nic nedokázala představit... možná nějakou zdeformovanou květinu. Použila jsem tedy odstíny modré, fialové, růžové a zelené.

Nemyslím si, že by na této mandale bylo něco výjimečného. Řekla bych, že se mi celkem povedla, tedy že to není žádná katastrofa, ale nezdá se mi ničím výjimečná. Je to takový průměr. Jestli se tedy dá říct, kdy je něco vybarveno dobře a kdy špatně.



9 komentářů:

  1. zkousela jsi i fixy? nebo jen pastelky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pastelky. Mám dojem, že na papíru, jaký je tady použit by to prosakovalo...

      Vymazat
  2. chtělo by to přitlačit, ale pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile na tužku tlačím, tak mi vždycky málem upadne ruka :D Děkuju :)

      Vymazat
  3. Farby vyzerajú jemné, možno by sa do toho hodila jedna výraznejšia, každopádne budí to taký príjemným dojem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem opravdu měla udělat nějaké barvy výrazněji.

      Vymazat
  4. Barev tu opravdu není málo, ale líbí se mi to, je to docela příjemná změna :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)