Pages

Unboxing #29


Už ve středu jsem říkala, že mi přišli dva balíčky. Jeden přišel PPLkou, takže se nakonec dostal do mých rukou ještě ten den. Druhý však přišel poštou a tak jsem si ho musela vyzvednout ve čtvrtek a právě ve čtvrtek mi pak PPLkou přišel ještě jeden balíček. Oba jsem vám je sem chtěla dát už včera, ale než jsem se k tomu dostala, usnula jsem.


Začnu tedy balíčkem, který mi přišel ve středu. Je to výhra v soutěži u Lucy Lillianne z Lucyiiny zašívárny a myslím, že ani nemusím říkat, že jsem se na balíček dost těšila.


Jako první jsem z obálky vytáhla Jarní inspiraci, což jsou antistresové omalovánky pro dospělé. Co jsem si jimi tak listovala, vypadají opravdu nádherně. Chtěla jsem vám aspoň pár listů nafotit, ale bohužel to z nějakého důvodu bylo všechno rozmazané. Ani obálku se mi nepodařilo vyfotit úplně nejlépe

Moc se těším, až se pustím do jejich vybarvování. Určitě to teda nebude hned, jelikož tu mám rozmalovány mandaly, Cooboolínské omalovánky a Cizinku. Ráda bych  aspoň jedny z toho dovybarvila, než začnu s dalšími.


Kromě omalovánek bylo v obálce spoustu úžasných drobností. Tady můžete vidět všechny na jedné fotce, ale jelikož tu na ně není pořádně vidět, nafotila jsem je i zvlášť. 


Jako obvykle začnu s záložkami. Tady můžete vidět dvě od Fragmentu a jednu od Martinusu. 


A stejné záložky z druhé strany.


Jelikož záložek není nikdy dost, mám tu ještě jednu trojici.


A opět z druhé strany. 


A pak je tu tedy ještě jedna záložka, tentokrát i s podpisem Jacindy Wilder, což je jedna z mých oblíbených autorek. Dále je tu kartička (nejsem si jistá, jak jinak to nazvat) Urban Games a samolepka So many books, So little time a ta je prostě a jednoduše dokonalá.


A zase druhá strana :D


A nakonec tu jsem od Lucy dostala záložku, kterou sama vyrobila. Musím říct, že se mi opravdu líbí, hlavně korálky a přívěsek na konci. Dále tu je i placka Čistý a lepící papírky. Ale ne jen tak obyčejné, ale dost pevné. Jsou to spíše oddělovače a přesto že je to obyčejné, jsem z toho nadšená. Nikdy jsem si nevšimla, že se něco takového prodává a to je škoda, jelikož je určitě využiji. Ostatně jako všechno v tomhle skvělém balíčku.


Teď tedy k druhému balíčku. Jedná se o recenzní výtisky od Fragmentu. Upřímně jsem byla docela překvapená, že přišli vlastně dva dny poté, co jsem o ně požádala. Tomu se říká rychlost.


Tady takový první náhled poté, co jsem se dostala do důkladně zabalené zásilky...


Jako první tu mám pátý díl série Spirit Animals a to Zrádné vody od Tui T. Sutherland. A jak můžete vidět, má kniha opět nádhernou obálku a já se těším, až si u ní odpočinu.


Nebyla bych to já, kdybych rovnou nepožádala i šestý díl, který se jmenuje Vzestup a pád a napsal ho Eliot Schrefer. Mám takový dojem, že tahle obálka je snad ještě hezčí, než předchozí.


Dále v balíčku byla kniha Štěnice od Bena H. Winterse. Jak už hlásá obálka má to být psychothriller. Právě teď ji čtu, chybí mi asi sedmdesát stran, takže během příštího týdne by měla být recenze. Možná ještě tenhle, podle toho, jak to stihnu.


A jako poslední Moje studentskou kuchařku od Heleny Rytířové. Na tu bude také recenze co nejdříve a určitě k ní budou i fotky. 





7 komentářů:

  1. Štěnici jsem četla (což asi víš) a dost se mi líbila - i když tam bylo pár věcí, co se mi s odstupem moc nepozdávají, ale nevadí. Nevím jak ty, ale já měla při čtení pořád pocit, že jsou u nás štěnice. :D Hlavně ty stránky oddělující části na mě působí dost děsivě. Ale možná jsem jen strašpytel... na druhou stranu, u pitvy v Izolovaném jsem se nebála. :D

    Plánuješ ze Studentské kuchařky před recenzí i něco ukuchtit? :) (Mimochodem, nevíš, kam jsem ji založila? :D)

    Ty záložky jsou skvělé a máš pravdu, záložek prostě není nikdy dost. :) Asi bych potřebovala nějakou novou, ty staré už mě začínají unavovat... :D Já mám dojem, že jsem tyhle omalovánky držela v ruce v Levných knihách a jsou opravdu moc krásné. :) Ony jsou všechny omalovánky krásné, ale je to jako s knížkami - tak moc omalovánek vychází a tak málo času na ně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem knihu otevřela, tak jsem se spíš lekla, že je špinavá :D

      To fakt netuším, možná do koše?

      Čas je ten nejhorší nepřítel, bohužel :(

      Vymazat
  2. Zajímavé knihy, překrásné záložky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to je hromada super vecí :D Záložky sa samozrejme vždy hodia, omaľovánky vyzerajú dobre, i keď ja som tomuto trendu ešte nepodľahla :-) Každopádne knihy vyzerajú samozrejme najlepšie, nečítala som ani jednu, tak neviem posúdiť, ale tebe snáď sadnú a budú sa páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vždycky období, kdy mě to šíleně baví a kdy vůbec. Teď už mě to pár dní nebaví :D

      Vymazat
  4. K výhře moc gratuluji, omalovánky vypadají skvěle, tak doufám, že mi pak své výtvory pošleš nebo dáš na blog :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Na blog asi ne, už tu je dost článků na tohle téma, ale ráda ti výtvory pošlu. Tedy až se do toho pustím :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)