Pages

Unboxing #27 aneb Co bude k jídlu?


Jak dlouho nebyl unboxing? Myslím, že od začátku dubna žádný, nebo se pletu? Já fakt, nevím, mám v tom už trochu zmatek. Každopádně dneska tu pro vás mám rozbalování balíčku. Přešel mi ve středu a chtěla jsem ho sem dát hned ten den, ale pak sem to odložila na čtvrtek no a jak vidíte je pátek. Prostě absolutně nestíhám. Ale už jsem tu a můžu vám odhalit co se skrývá v balíčku od Omegy.



Tušíte? Myslím, že asi těžko... tak pojďme na další snímek.


A na třetím (jak jsem si teď všimla trochu nepovedeném snímku) už můžete vidět knihu Hostina ledu & ohně - Oficiální kuchařka Game of Thrones. Obálka vypadá doopravdy úžasně a vnitřek taky. Sice jsem ji zatím jenom prolistovala (chvilku po prvním prolistování mi ji zabavila mamka), ale už tak můžu říct, že i uvnitř vypadá skvěle. Ale nebudu vám to tady vyprávět dopodrobna, jelikož brzy bude recenze... no o tom brzy by se dalo diskutovat, ale do konce dubna určitě :)



14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To teda! A z těch receptů se mi sbíhají sliny :D

      Vymazat
  2. Já se vážně těším, až si z ní něco uvařím. :) I když teda nevím, jak přesně ji budu hodnotit... představovala jsem si, že by každý recept mohl být na samostatné stránce, ale nevadí, to snad nějak přežiju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, kdy z ní stihnu něco uvěřit... nebo upéct. Nějak nestíhám... absolutně :D Uvědomuješ si, jak by byla tlustá, kdyby byl každý recept na jedné straně? :D

      Vymazat
  3. Už som ju videla na jednom blogu, kde som bola úplne šokovaná, keďže som o existencii tejto knihy vôbec nevedela :D Každopádne, vyzerá skvele a som zvedavá čo sa v nej skrýva :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím o její existenci asi tak měsíc :D Brzy bude recenze, tak se to dozvíš :)

      Vymazat
  4. Už i ty? Chci vidět nějaký detaily a super recenzi :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak i já? :D Budou... teda snad. Moje fotografické umění je dost hrozné :D

      Vymazat
  5. Také ji mám doma, a byla jsem trochu zklamaná, čekala jsem to více zahaleno do světa Ledu a ohně, do středověkého světa, ale když jsem viděla ty moderní recepty a nádobí, no .. ehm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé ty recepty a to nádobí tam fakt nesedí :D Ale aspoň to vypadá chutně :D

      Vymazat
  6. Jsi další minimálně z pěti u koho to už vidím :D Vypadá to skvěle, sice Game of Thrones zatím nesleduji, ale i tak musí být ty recepty super, doufám, že v recenzi ukážeš i jak vypadá uvnitř :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :D Já jsem se sekla u čtvrtého dílu první série... měla bych se k tomu vrátit :) Ukážu :)

      Vymazat
  7. Páni, tak to se pak těším moc a moc na recenzi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)