Pages

Něco jako vysvětlení

Nemám ráda zimu. Oprava, nesnáším zimu. Právě proto jsem byla tak nadšená, když vykoukly první paprsky slunce a já mohla konečně sáhnout po slunečních brýlích a po lehčí bundě. Nesnáším když je mi zima, když musím být nabalená jak eskymák a když se nemůžu schovat za sluneční brýle. Ale jaro, mé nejoblíbenější období, je tady a s ním i slunce. Zní to jako idea že? Bohužel krásné počasí nezachrání všechno.

Přesto, že se vždycky na jaře cítím lépe, tak to tento rok nějak neplatí. Vlastně platí, je mi líp než před měsícem, ale nevím co mám dělat dřív. Test, test, zkoušení, referát, test, prezentace, zkoušení, test, referát, zkoušení a další test. Takhle nějak to teď momentálně vypadá. Nemám nejmenší tušení, co mám dělat dřív a díky tomu absolutně nestíhám chodit na blog, na facebook... prostě dělat něco, co by nebylo tak šíleně nudné jako učení.

Nechápu, kdy se tohle stalo. Vždycky jsem všechno zvládala s přehledem, ale najednou doopravdy nevím kam dřív skočit a to nejen učení. Nevím co se učit dřív, takže se v podstatě skoro pořád učím, tím pádem nestíhám číst knihy, především recenzáky a nestíhám psát recenze. Prostě... katastrofa nad katastrofu. A to ani nemluvím, kolik kafe vypiju, abych se mohla soustředit. Pro ty z vás, kteří to neví, nesnáším kafe, je to hrozná pachuť.

Vážně bych ráda byla na blogu, četla a prostě ráda bych dělala to co chci, ale fakt mi momentálně nezbývá moc času, takže to na blogu vypadá tak, jak to vypadá a ani při nejlepší vůli s tím nemůžu nic udělat. Teda teoreticky můžu, ale to by znamenalo vykašlat se na školu a i když bych se na ní před pár lety vykašlala bez zaváhání, tak teď by mi to z nějakého důvodu nedalo spát. Nemluvě o to, že mé známky momentálně nedávají smysl.

Tak trochu s tímhle tématem souvisí ještě jedna věc. Spřátelené blogy. Skoro neobíhám, což víme všichni. Ale celkově mi přijde, že Affs, patří tak nějak na blog.cz a ne na blogspot. Prostě a jednoduše to ruším. Teoreticky. Prostě tu bude místo Affs, napsáno oblíbené blogy, kde budou všechny mé oblíbené blogy na které ráda chodím a kde komentuji když nastane čas. Pokud si mě vy necháte v SB, nevadí. Teoreticky se nic nezmění, jen to bude takové jakoby neoficiální. Chápete mě že ano? Ale jak jsem řekla, nestíhám, takže je dost možné, že se k přepsání dostanu až někdy v červnu.

A pokud se ptáte, jestli má moje zaneprázdněnost nějaký vliv na Secret of Lonely Wolf, tak nevím. Další kapitoly jsou napsané, ale nějak se nám s Andy nedaří se sejít a udělat korektury. Takže uvidíte podle toho, jestli se tu příští neděli objeví další kapitola. A kdyby náhodou ne, určitě vás informujeme na Facebooku. Nebo spíš Andy vás informuje.

To je asi všechno. Původně jsem to chtěla napsat na Facebook, ale uvědomila jsem si, že by to byl docela dlouhý status a stejně by si to tam většina nepřečetla. Takže teď jste obeznámeni s mou situaci a já doufám, že jste na tom lépe než já (i když ve skrytu duše spíš doufám, že v tom nestíhání nejsem sama) a užijte si jako a uvidíme, až se vše zklidní. (Takže nejspíš v červenci.)

8 komentářů:

  1. Chápu, že toho máš moc a nemáš času tolik. já si tě v sb nechám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, v pohodě. Jak říkám budu chodit stejně jako do teď... nebo v poslední době spíš nechodit. Potřebuju víc času...

      Vymazat
  2. Jo, to chápu... já mám teda spíš teď ten problém, že mám dojem, že se spíš flákám, což vlastně dělám, jelikož není moc předmětů, kam bych chodila. :D Ale chápu tě. Ostatně, sama mám na blogu také jen oblíbené blogy - můžu říct, že mi to i přijde jako jakási výsada blog.cz a tady na blogspotu se to nějak moc nevidí... myslím si, že ti to nikdo nemůže mít za zlé. :)

    Já si snad konečně brzy přečtu předchozí kapitolu, taky nějak nestíhám a to toho mám určitě míň než ty... nechápu, jak je to možné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestaň se už konečně flákat a něco dělej, třeba čti moje články!

      Vymazat
  3. Ja som síce zimný človek, ale jar ma aj tak potešila, to slniečko je príjemné :-) Čo sa týka školy a povinností, úplne ťa chápem, ja som teraz v maturitnom ročníku, čiže je toho tiež veľa, skúšanie, maturity, skúšky na VŠ...
    Čo sa týka SB/Affs, rešpektujem tvoje rozhodnutie a keďže sa prakticky nič nezmení, je to v pohode :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... bylo příjemné a pak začala ta vedra :D Radši nechci vědět, jak bude v létě...
      Já budu maturovat až za dva roky a když nestíhám teď, fakt nevím, co budu dělat pak...

      Vymazat
  4. S tou zimou jsme na tom úplně stejně. Snažím se na ni najít něco pozitivního, ale stejně vždycky skončím s tím, že je to prostě naprosto zbytečná věc :D Sice furt není horko, ale konečně začíná být tepleji. Teda, jaro je vlastně mé nejoblíbenější, těch 15-20 stupnů je prostě nejlepší.
    Tak konečně asi chápeš, jak se cítím pořád :D No, jenže u mě je ten problém, že když mám třeba po dlouhé době po škole volno a nemusím se učit, tak jsem tak unavená, že nedokážu nic dělat a tak se prostě válím. Je to vážně hrozný zlozvyk, ale netuším, co s tím dělat.
    Jak můžeš nesnášet kafe? :D Ale ok odpouštím ti :D
    No jsem na tom stejně jako ty, takže tě chápu, chápu proč rušíš Affs a musím říct, že mě to napadlo už dávno taky, ale neplánuji to, protože si dokážu představit tu nulu u návštěvnosti :D
    Já si těch v SB nechám a budu komentovat asi tak jak jsi zvyklý (no, takže jednou za delší dobu :D ale budu se snažit :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně že není zima, tu přímo nesnáším. A ještě víc to, jak musím být nabalená...
      Mám pro tebe překvapení, ten zlozvyk mám taky. Proč myslíš, že je tu tak málo článků? Že tak málo čtu? Vždycky skončím u seriálů nebo u tabletu, v překladu taky se válím :D Nemám na nic jiného energii...
      Nesnáším tu pachuť, ale piju ho. Když potřebuju zůstat vzhůru je to účinější než cola, ale musí být ledové.
      Když je navštěvuješ jednou za půl roku, tak se nemůeš divit :D
      Takže vlastně nekomentovat...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)