Pages

Možná...

Uvědomila jsem si, že tu dlouho nebylo drabble. A když jsem si procházela soubory v počítači, uvědomila jsem si, že jich mám napsáno víc, než jsem si myslela. Tak jsem se rozhodla vám sem jedno dát. Snad se bude líbit :)


Možná si mě miloval a možná taky ne. Možná jsem to cítila stejně a možná ne. Možná. Je vůbec něco, před čím to slovo nenalezneme? Možná ano, možná ne. Možná zítra, možná dnes. Kdo ví? Nikdo. Celý můj život je velké možná, stejně jako matematika. Možná proto je tak složitá, protože představuje život, který je jedna velká neznámá. Nebo možná ne. Neznám odpověď. Nevím, co mi život přinese, ani to, jestli jsi mě miloval. Možná je to nedůležité. Ale já to chci vědět. Nechci žádná možná ve svém životě.  Ale dokážu je z něj odstranit? Možná. A možná taky ne.




8 komentářů:

  1. Tohle je velmi pěkné drabble, povedlo se ti. :) Fakt bys mohla vydat knihu drabble, tedy minimálně e-knihu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Nemohla, neexistuje literární druh drabble.

      Vymazat
  2. Super, velmi pěkné. Možná je v životě všech příliš mnoho.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je dost povedené. Myslím že by si mohla drabble přidávat častěji, když jich máš napsaných víc. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě budu, já jsem myslela, že už jsem je všechny zveřejnila :D

      Vymazat
  4. Vždycky máš drabble hrozně originální a to fakt obdivuji, tedy rozhodně máš takový zajímavý styl psaní drabble, fakt nevím co to je, ale líbí se mi to :D Takže jako vždy, opravdu moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Vlastně se ani nesnažím, prostě vezmu papír a začnu psát to, co mě zrovna napadne. Jsou to jednoduše mé myšlenky...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)