Pages

101 mandal pro krásný den #21




Že by konečně změna? Bohužel ne. Pořád tu pro vás mám mandalu, kterou jsem vybarvila v loni na podzim a opět při seriálu Bones... a bohužel to není poslední u které to je napsáno.

Když jsem tuhle mandalu vybarvovala, bylo zrovna slunečno, což asi více než dostatečně vysvětluje, proč je žluto-oranžovo-červená a doplněná zelenou. A celkově to na mě působí jako taková netypická květina, což je právě důvod, proč jsem to celé doplnila tou zelenou.

Překvapivě jsem s výsledkem docela spokojená. Sice si teď říkám, že jsem v některých částech mohla použít jiný odstín, ale i tak bych řekla, že se celkem povedla.



6 komentářů:

  1. Je povedená, možná nějakou z těch barev bych dala trochu tmavší, ale ve výsledku působí pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ono to ve skutečnosti vypadá tmavší, než na fotce :)

      Vymazat
  2. Pôsobí skutočne tak exoticky a netradične a vďaka farbám veselo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle mandala mi barvami připomíná podzim, který sice nechci aby ještě byl, ale mandala je moc pěkná :) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)