Pages

101 mandal pro krásný den #20



Jen rychlé osvěžení paměti. Na podzim 2015 jsem začala sledovat Bones s českým dabingem. No a je to opravdu hodně dílů a při některých jsem vybarvovala. No a vybarvovala jsem opravdu hodně a proto je asi u nějakých patnácti mandal napsáno úplně to samé.

Tahle mandala mi trošku připomněla mořskou hvězdici, právě proto je růžová. Nejsem nějaký extra milovník růžové, ale nevadí mi. A tak jsem tedy použila plno odstínů. Ani jsem nevěděla, že jich mám doma tolik.

Na jednu stranu si myslím, že se mi podařilo mandalu dobře sladit, ale řeknu rovnou, že se mi nelíbí. Předtím se mi líbila, ale teď už moc ne. Jak jsem řekla nejsem opravdu milovník růžové a tohle je příšerně přeslazené. Když se zpětně zamyslím, měla jsem z ní udělat spíš něco jako sněhovou vločku a ne mořskou hvězdici.



6 komentářů:

  1. Tiež nie som milovník ružovej, ale mandala vyzerá pekne a príjemne, tentoraz mi tá ružová neprekáža :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já mám teď nějak proti růžové docela averzi, ani nevím proč :D

      Vymazat
  2. Možná je to vážně trochu přeslazené, ale i tak jsou ty barvy pěkně sladěné a vypadá to suprově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Nevím proč, ale mě momentálně přijde, jako kdybych na tom papíru zapomněla cukrovou vatu :D

      Vymazat
  3. Náhodou, vypadá moc pěkně, barvy krásné sladěné a celkový dojem moc pěkný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)