Pages

101 mandal pro krásný den #19


 Nemyslím si, že by na můj blog zavítal někdo nový a jako první článek si rozklikl 101 mandal, ale ta možnost tu je. Takže pokud někdo z vás nečetl předchozí články tak jen rychle zopakuji, kdy jsem tuto mandalu (spolu se spoustou dalších) vybarvila. A byl to tedy podzim 2015 při seriálu Bones. Sérii přesně nevím, ale určitě to byla jedna z těch, která je nadabovaná... což jsou vlastně skoro všechny.

Opět mandala připomíná kytku. A já už mám těch květin prostě dost. Tedy ne že bych neměla květiny ráda, ale z té stovky mandal je jich minimálně osmdesát květinových a už mi to leze na nervy. Ale tady se mi hodně líbily spirály. Ráda je vybarvuji, nevím proč. Každopádně jsem tu použila své dvě nejoblíbenější barvy a to modrou a fialovou.

Většinou jsem k sobě dost kritická ať už se jedná o psaní povídek, článků, recenzí či jen obyčejné vybarvování, které zvládá každé dítě. Ale tentokrát se mi mandala líbí. Myslím, že se mi povedlo barvy dobře sladit a má na mě takový uklidňující dojem. I přesto, že je květinová ji řadím mezi ty povedenější. A ano má to souvislost, protože na těch květinových se už delší dobu spíše zbavuji stresu než abych se starala o to, jestli mám sladěné barvy.




8 komentářů:

  1. Zrejme to už vážne lezie človeku na nervy, keď sú po sebe mandaly s rovnakou "témou", takže ťa úplne chápem :-) Táto vyzerá pekne, mne by sa viac páčili výraznejšie farby, ale predpokladám, že aj foťák skresľuje :-) Každopádne, vyzerá pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :D Ono to je trochu výraznější, ale zrovna tahle je celkově světlá... a navíc je to ještě ke všemu foceno mobilem, takže... děkuju :)

      Vymazat
  2. Pekna, barvy se mi libi, ale vic by se mi libilo, kdyby to uprostred bylo vic vybarvene, sytymi barvami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Když se na to tak dívám, tak máš asi pravdu. Vypadalo by to lépe s tmavším středem...

      Vymazat
  3. Tak tahle je dokonalá! Nevím ani, co se mi na ní tak líbí, asi ty barvy, ale působí hrozně krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle se mi moc líbí! Opravdu pěkně zvolené a poskládané barvy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)