Pages

Unboxing #26



Oficiálně začíná jaro buď dvacátého nebo jednadvacátého března. Tento rok tedy dvacátého. A přesto, že pro mě je jaro už od prvního března (což nezní vůbec bláznivě, když před pár dni sněžilo) tak vám chci popřát krásný začátek jara. Snad už nás žádný sníh nečeká.

Začátek jara se neobešel bez zásilky. Tentokrát mi přišel balíček od Omegy. Abych byla upřímná, tak mě docela překvapilo balení. Jsem zvyklá na takové ty "krabicové obálky" a teď najednou normální obálka, ale stěžovat si nehodlám, jen mě to překvapilo. 

Jak vidíte, tentokrát není na fotce jen balíček, ale i můj kočičí kamarád. Prostě si jen tak přišel, přivlastnil si zásilku a odmítal se hnout. Asi bych měla zavírat dveře.


A tady už můžete vidět, co se v obálce skrývalo. Opět je to recenzák, ale tentokrát to není nic na čtení, nýbrž omalovánky Cizinka vytvořené ke stejnojmenému románu od Diany Gabaldon. A jak obálka, tak všechny obrázky vypadají doopravdy úžasně. 

Do tohoto článku jsem je nefotila, ale určitě nějaké (jak nevybarvené tak vybarvené) přidám do recenze, kterou snad napíšu brzy a jelikož mě o to kamarádka požádala, tak budu na blogu zveřejňovat i samotné vymalované obrázky. Tak snad vás to bude zajímat.




16 komentářů:

  1. :) taky mi dneska jedny přišly :) a musím se přiznat, že jsou krásně zpracované.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím. Jen jsem zvědavá, kolik času mi zabere, než je všechny vybarvím :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Čichám, čichám, že mě taky dneska balíček s Cizinkou přišel. :D Upřímně, já se jinému balení moc nedivím, protože omalovánky jsou přece jen jiného formátu než klasické knížky a pravděpodobně na ně nemají ten kartonový formát... doufám, že se nepletu. :D To bych možná byla mírně zklamaná... na druhou stranu, knížka tam bude určitě, takže tak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A čicháš špatně :D No to je vlastně fakt... jsou trochu větší, než jsem čekala :D

      Vymazat
  4. Pěkná fotka s kočičím kamarádem ☺. Obálka vypadá pěkně, jsem zvědavá jaké jsou omalovánky uvnitř, asi si je prohlédnu i v knihách. Na recenzi i vymalované obrázky se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani bych neřekla. Když už se na ní nacpal, mohl se aspoň dívat do objektivu :D

      Vymazat
  5. Tak to je super, ja síce žiadne omalovánky nemám a ani ma to neláka, dúfam však, že tebe sa budú páčiť a užiješ si ich :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to nelákalo, ale když jsem všude kolem viděla ty vymalované obrázky, nedalo mi to :D

      Vymazat
  6. No, to opravdu doufám, že sníh máme kompletně za sebou :D Zatím to jako jaro nějak moc nevypadá, ale nemohu se dočkat až začne.
    Tvůj ,,kočičí kamarád" je sladkej jako vždycky :D
    Na omalovánky jsem vážně zvědavá, teda respektive na to, jak se s tím popereš a až začneš zveřejňovat své výtvory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ne, tak počasí zažaluji :D No, trochu jo, ale jen trochu :(
      Jo on je sladkej, i když mi ukradne židli :( Ale mohl se aspoň podívat do objektivu, když už se tam nacpal...
      Jo, to já taky...

      Vymazat
  7. Ten kocour je krásný. =D A ty omalovánky vypadají také skvěle. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, ale vždycky se objeví v tu nejnevhodnější chvíli :D Ale kocour je hezčí viď? :D

      Vymazat
  8. Také je mám a jsou skvělé <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)