Pages

Unboxing #24


Začínám mít pocit, že nepřidávám nic jiného, než unboxingy a recenze. A asi to tak i je. Ale doufejme, že je to jen přechodná fáze.


Dneska tu mám pro vás hned dvojitý unboxing. Jeden balíček mi přišel v úterý a druhý ve čtvrtek. Ale když jsem v úterý fotila, tak se mi vybil foťák. Ve středu jsem ho sice dala nabít, ale evidentně mě všechny nabíječky nenávidí. Nenabil se a já ho nabila až včera přes počítač a pak už jsem moc nestíhala, jelikož jsem se musela učit Maryšu na test z povinné četby.

Začneme tedy úterním balíčkem. Nejen, že je to první březnový balíček, ale také je to první balíček od Megaknih, se kterými jsem navázala spolupráci celkem nedávno.


Neodolala jsem a musela jsem detailně vyfotit samolepku na krabici. Je to opravdu roztomilé. I když důležitější je tedy to, co je tam napsáno než vyobrazeno. Ale prostě mám ráda medvídky panda :)


Teď už konečně k rozbalování. Vidíte na fotce něco? Skoro nic? Já vlastně taky ne. Tak už to nebudu protahovat a prozradím, co se v balíčku skrývalo.


A začnu maličkostmi. Už jsem se rozplývala nad samolepkou na krabici, takže vás určitě nepřekvapí, že se rozplývám i nad touto. Opět je prostě a jednoduše roztomilá a já ji miluji. Zatím si ji nemám v plánu někam nalepit, ale rozhodně ji uložím někam do bezpečí, aby se neztratila.


A druhou drobností je záložka s ovečkami. Opět mohou říct jen to, že je krásná a roztomilá. Jako každý knihomol už mám sice kupu záložek, ale těch nikdy není dost. 


A tady už vidíte můj první recenzní výtisk od Megaknih. Je to první díl Nástrojů smrti - Město z kostí. Což jak nejspíš víte napsala Cassandra Clare.


A přesto, že se mi filmová obálka opravdu líbí. (Jsem asi jedna z mála.) Tak jsem doopravdy ráda, že je to přebal, protože tahle je mnohem krásnější a ladí k ostatním dílům.


A asi mi u tohoto článku už usínáte, takže pojďme na čtvrteční balíček, který je od nakladatelství Omega. A jak musíte vidět, tak mi měl původně přijít už ve středu, ale jelikož jsem tu nebyla, musela jsem si počkat až do čtvrtka.


Opět chvíle napětí s vykukujícími letáčky...


Uznávám, že fotit ediční plán je asi k ničemu, ale když jsem si ho prohlídla mile mě překvapil. Podle něho budou vydávat knihu, podle které vznikl seriál The Shannar Chronicles, který mám moc ráda. A i když vyjde až někdy v červnu, jsem ráda, že jsem se to dozvěděla. A ano vím, že to sem tak úplně nepatří, ale možná to někdo z vás také sleduje a možná by vás to zajímalo.


A teď už ke knize. Jsou to Šíleně bohatí Asiati od Kevina Kwana. Jestli vám přijde název nějak povědomí, tak je to proto, že knihu nedávno recenzovala Terka Mikulová, která mi ji také doporučila. Jen doufám, že se mi bude doopravdy líbit.



16 komentářů:

  1. Ten přebal na Město z kostí je opravdu takový nešikovný a moc na tu knihu nepasuje... až si knihy někdy pořídím, tak první co udělám, bude to, že sundám přebal a někam ho zastrčím. :D

    Na ten seriál snad do té doby mrknu - i když trochu se to neshoduje s tím, že první knihy čtu a až pak se dívám na adaptaci... asi udělám stejnou výjimku jako u Jonathana Strange. :)

    Také doufám, že se ti Šíleně bohatí Asiati budou líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí, ale až budu mít celou sérii, tak to opravdu k sobě moc pasovat nebude :(

      Tak to dělej jako já :D Nejdřív filmy a seriály a pak knihy :D

      Vymazat
    2. Právě tak jsem to myslela...

      To bych si pak čtení vůbec neužila a pořád přemýšlela nad tím, co se v tu chvíli stalo v seriálu. :D

      Vymazat
  2. Jééé Nástroje smrti! :D Nedávno som prečítala prvé tri diely, takže som zvedavá čo na knihu povieš ty a dúfam, že sa ti bude páčiť :-) O druhej knihe som už počula, ale neviem posúdiť obsahovo, takže sná´d bude tiež dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jen doufat, že se k nim dostanu co nejdříve a obsahově nezklamou :)

      Vymazat
  3. Město z kostí je suprová kniha, doufám, že se ti bude líbit. Krásná záložka i nálepka.
    Seriál The Shannar Chronicles mám také moc ráda, tak to si pak knihu ráda přečtu.

    PS: Ty nechodíš na můj blog? Nějak tam od tebe nemám komentáře už delší dobu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude :)
      To jsme dvě, škoda, že vyjde až za pár měsíců :(

      Já jsem teď asi dva týdny nebyla na žádném blogu. Nestíhám a to totálně. V plánu mám obíhat zítra... pokud se teda něco nepokazí.Ale tohle všechno mám napsán ona Facebookové stránce.

      Vymazat
    2. Aha, dobře, já na facebook nechodím :(.

      Vymazat
  4. To je pěkně bohatý unboxing! :)
    Město z kostí je kniha, na kterou se zatím jen chystám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem s Megaknihami nedávno navázala spolupráci :) Hanka a Lenka jsou prostě boží! :3 Těším se na tvoji recenzi Město z kostí prototže sama pořád váhám, jestli do toho jít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou vážně skvělé :) Komunikace s nimi je opravdu lehčí než jinde :)

      Vymazat
  6. Byla jsem opravdu zvědavá, jakou knihu si od Megaknih nakonec vybereš. Město z kostí bych si také ráda někdy přečetla, ta obálka je opravdu krásná, ať už filmová nebo knižní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím čím to je, ale to slůvko někdy se mi doopravdy nelíbí... asi proto, že to většinou znamená nikdy.

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)