Pages

Secrets of Lonely Wolf - Prolog

Asi už jste z toho čekání unavení, takže tu pro vás máme prolog, který napsala Andy. Je to krátké a právě proto jsme se dohodly, že vás nenecháme čekat na první kapitolu dva týdny, ale bude už příští týden. 


Víte jaký je to pocit, když vám člověk, kterého nadevše milujete, řekne, že mu bude líp bez vás? Ne? Tak to máte štěstí. Já ten pocit znám velmi dobře a nikdy bych ho nikomu nepřál.

Před dvěma lety jsem měl krásnou přítelkyni, byly jsme šťastní a zamilovaní. Pak přišla rána, kterou ani jeden z nás nečekal. Podle zákonů jejího druhu jí byl domluven sňatek. Musela se vdát, no bohužel né za mě. I přes veškerou snahu o jeho zrušení se sňatek uskutečnil a Elena si vzala Damona. Naneštěstí pro mě se do něj zamilovala a otěhotněla. Aby toho nebylo málo, objevil se Klaus můj nevlastní bratr, který je shodou náhod i Elenin bratr. A ve sledu všech těchto katastrof to ještě stále neměl být konec.

Brzy to bude rok od doby, kdy Elena porodila syna, kterému společně s Damonem daly jméno Christopher. Už rok je tajně pozoruji, Elenu a její rodinu. Už rok sleduji, jak Elena a její manžel Damon spokojeně vychovávají syna Christophera, mého syna. Když mi Elena oznámila, že jsem otcem jejího dítěte, nejdřív jsem z toho byl dost vyděšený a zároveň rozčílený, ale nakonec jsem se rozhodl všechno a všechny opustit. Byl jsem připravený utéct s Elenou a spokojeně vychovávat našeho syna, ale ona se rozhodla jinak. Ano zní to jako příběh z telenovely, ale bohužel všechno je to pravda.


11 komentářů:

  1. Je to pěkné a i když je pravda, že to zní jako telenovela já se strašně těším na další kapitolu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme rády :)
      A myslím, že můžu říct, že je na co se těšit :D

      Vymazat
  2. Je to sice prolog ale je dobrý. =) Těším se už na první kapitolu a na to, co jste si pro Isaaca přichystali. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :D a doufám, že první kapitolka se ti bude taky líbit :D

      Vymazat
  3. Prolog je opravdu skvělý :) I když jsem si tím pěkně vyspoilerovala předchozí povídku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je prolog vlastně takovou rekapitulací předchozí povídky :D Takhle to dopadá, když si ji někdo nepřečte, i když to slibuje :D Doufám, že tuhle už snad číst budeš :)A moje práce to není, ale Adéliním jménem děkuju :)

      Vymazat
    2. ou, ano .. děkuji :) vždycky mě potěší, když se moje práce líbí :) ale jak psala moje drahá kolegyně, tak prolog je takové shrnutí, takže druhý díl povídky můžeš klidně číst :D

      Vymazat
  4. Velmi zajímavý začátek. Těším se na kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak, konečně jsem si prolog přečetla - sice mám s přečtením zpoždění dva dny, ale to nevadí. Hlavně že už jsem začala a jsem spokojená. Také se nemůžu dočkat toho, až se dozvím, co jste si pro Isaaca připravily. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí :) lepší pozdě nežli nikdy :D ... my hlavně doufáme, že se vám bude líbit, co jsme si pro Isaaca připravily :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)