Pages

Malujeme s CooBoo #1 aneb úvodní stránka


K Vánocům jsem dostala od kamarádky Kate se kterou jsem tento projekt vytvořila a která je také autorkou grafiky, kterou můžete vidět výše dostala CooBoolínské omalovánky. Od té doby ležely a čekaly, až se k nim dostalo. A v neděli se tak stalo a já se konečně pustila do úvodní stránky.

Jak už jsem tedy řekla, pustila jsem se do toho v neděli a bylo to tak nějak na truc. Prostě jsem měla spoustu práce, ale jelikož se mi nepodařilo dopsat jeden internetový test z dějepisu, měla jsem náladu pod psa a všechno prostě... byla jsem bez nálady. Tak jsem si vzala omalovánky, pastelky a šla vybarvovat.

Jak vidíte na úvodní stránku zvolilo CooBoo conversky a samozřejmě nápis CooBoolínské omalovánky. A já nemůžu vůbec nic namítat. Mám ráda conversky a na první stránce vypadají doopravdy dobře.

No a jak vidíte, tak s nápisem jsem nedělala vůbec nic. Přišlo mi, že bude lepší, když zůstane bílý. I když je možné, že časem ještě změním názor a nějak to vymaluji, ale spíše ne. A conversky jsem vybarvila světle modrou s tmavě modrým ptáčkem. A i když to asi není moc vidět (za což se omlouvám), tak jsem jazyk a podešívku udělala fialovou, aby to nebylo jen v jedné barvě. A aby to všechno nebylo světlé, udělala jsem černé tkaničky.

Upřímně si myslím, že jsem úvodní stránku trochu pokazila. Modré conversky nejsou špatné, ale měla jsem zvolit jinou barvu. Vlastně jsem ji zvolila hlavně kvůli tomu ptáčkovi, ale momentálně bych svoji volbu nejradši změnila. Ale vzhledem k tomu, že jde o obyčejné omalovánky na oddych a ne o něco, co by mohlo způsobit katastrofu globálních rozměrů, tak je to asi jedno.





10 komentářů:

  1. Podľa mňa je modrá dobrou voľbou, vyzerá to pekne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mně jen přijde, že se tam zrovna moc nehodí...

      Vymazat
  2. Souhlasím s Casion - také si myslím, že jsi modrou barvu zvolila dobře. :) Jen bych asi místo té fialové dala nějakou jinou - nebo tmavější fialovou, která by byla vidět. :) No, a asi bych vybarvila i nápis "omalovánky", ale nebudu ti do toho mluvit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Kdyby ta fialová byla tmavší, bylo by to moc. Ona vidět je... jen ne bohužel na fotce :( Já vím, ale abych byla upřímná, tak nevím, jak ho vybarvit :D

      Vymazat
  3. Vypadají takhle moc pěkně, myslím, že si vybrala barvy pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. Modrá vypadá vážně dobře. =)
    Mám je doma také ale moc jsem toho zatím nevybarvila. Podle mě prostě neumím vymalovávat. =D Navíc když si vždy vybírám tak je mi těch obrázků líto, libí se mi některé víc černobíle. Ale mám dvě stránky vybarvené a jde to. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To znám :D Také je mi vždycky líto nějaký obrázek vybarvit :D

      Vymazat
  5. Jak už jsem ti psala, vážně se stydím za ty svoje vymalované boty :D Tohle vypadá opravdu skvěle, hrozně se mi líbí, že je to takové jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já moc nejsem na nějaké překombinování...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)