Pages

101 mandal pro krásný den #18


Abych zbytečně neplýtvala ani svým ani vaším časem, řeknu bez vytáček to, co už jsem říkala v předchozích příspěvcích. Tato mandala vznikla na podzim při sledování seriálu Bones.

Tahle mandala by mohla být pojata jako květina, ale už mám květin plné zuby a tato částečně působila jako pařez. A právě proto jsem ji tak vybarvila. Střed, tedy pařez, je vybarvený různými odstínami hnědé. Jsem si jistá, že i na fotce jich pár rozeznáte. Ale zbytek mandaly mi pařez nepřipomínal ani trochu, takže jsem to pojala jako listy a použila jsem zase několik odstínů zelené. 

Uznávám, že takhle dohromady to nepůsobí zrovna nejlépe, ale přesto se mi to líbí. Sice z žádného pařezu nerostou listy, ale barvy k sobě skvěle jsou a vybarvování mě bavilo a uklidnovalo. Celkový dojem tedy asi nic moc, ale líbilo se mi to vybarvovat. Bylo to dost jednoduché a to jsem potřebovala.



10 komentářů:

  1. Je to zaujímavý nápad vziať ten stred ako peň a vyzerá to dobre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem měla dost květinových mandal. Děkuju :)

      Vymazat
  2. Při seriálu Bones? Tak to se divím, že je to takovými klidnými barvami. =D Ale povedené. I když jsem ze začátku myslela že je to růžová ale když jsem si to roz klikla tak to je vážně hnědá. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám silný žaludek, což je vidět i na tom, že tam byly sebe nechutnější mrtvoly a já při tom klidně obědvala :D Mě jen tak něco nerozhází. A už vůbec ne mrtvoly... pokud to nejsou mrtvá zvířata, to by mi nebylo nejlépe.
      Já vím, fotky hodně zkreslují, navíc je tohle foceno ještě mobilem takže, kvalita fkat nic moc :(

      Vymazat
  3. já ten trend mandal a vybarvování vůbec nechápu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já taky ne, ale všichni vybarvovali, já začala taky a nějak jsem u toho zůstala. Navíc se na tom dobře vybije vztek bez rozbití nádobí :D

      Vymazat
  4. Celkový dojem dělá dobrý, povedla se ti.

    OdpovědětVymazat
  5. Je skvělá, jen bych možná přidala doprostřed více barev :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jak doprostřed myslíš? Jako celou tu hnědou plochu nebo jen její střed?

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)