Pages

Unboxing #23


Nechápu to. Nedávno ještě byly Vánoce a teď už se blíží konec února. Také se vám zdá, že ten čas letí rychleji, než by měl? Já si to myslím určitě. Někdo s ním musí manipulovat. Ale tohle je unboxing a na moje konspirační teorie o tom, kdo všechno může mít v tomhle rychlém běhu času prsty, zde není místo.


Dneska tu mám tedy pravděpodobně poslední únorový unboxing. Jako obvykle se jedná o recenzáky, tentokrát od nakladatelství Fragment. Jinak tady od rána prší, což vysvětluje skvrny od vody na povrchu balíku. A pokud byste tam náhodou viděli nějaké kousance, tak za to může jeden zvědavý kocour.


Od začátku jsem si říkala, že je balík nějak velký a když jsem ho rozbalila, došlo mi proč. Popravdě nechápu, proč se teď rozhodli balit knihy takto. Přijde mi, že bez bublinkové fólie akorát riskují poškození knih.


A nebo jsem prostě moc starostlivá. Knihy jsou totiž naprosto v pořádku. Hádám, že z této fotky už tušíte nebo dokonce víte, co všechno se v balíčku skrývalo. Ale pro jistotu vám jednotlivé kousky představím.


Úplně na vrch byla Arkádie - Pád od Kaie Meyera. Je to vlastně třetí a zároveň poslední díl ze série, kterou mám hodně ráda, i když by se našli i hodně protichůdné názory. Já se ale nemůžu dočkat dne, kdy se do knihy začtu. Opravdu jsem moc zvědavá, jak příběh skončí.


A druhým paperbackem je Vyvolená bohy - Smrtící dotyk. Je to kniha od Melindy Salsbury (teď doufám, že si to příjmení pamatuji správně) a pokud se nepletu, tak je to první díl série. Na tuhle knihu jsem také viděla dost rozdílné názory. Někdo z ní byl nadšený, někdo vůbec ne a někomu to přišlo jako průměr... no jsem zvědavá co na knihu řeknu já.


A pak tu mám dva harbacky ze stejné série. Jednak je to Spirit Animals - Pokrevní pouto od Gartha Nix & Seana Williamse. A je to vlastně třetí díl ze série, která je rozhodně pro mladší, ale pro mě je to taková krásná oddechovka. Nemluvě o tom, jak skvěle tato série vypadá v knihovně.


A čtvrtým dílem Spirit Animals je Ledová past od Shannon Hale. A ano napsala ji jiná autorka, ale to je znak těchto knih. Každou napsal někdo úplně jiný. Ale abych byla upřímná, tak v prvních dvou dílech jsem si ve stylu psaní vůbec nevšimla, že by to někdo jiný psal. Tak uvidím u třetího a čtvrtého dlu.


A tady už jsou všechny pohromadě. Původně jsem chtěla ještě jednu knihu a to závěrečný díl Zakázané hry, ale bohužel už nebyla na skladě. Tak snad příště.



6 komentářů:

  1. Krásne prírastky do knižnice :D Vyvolenú bohy či po našom Dcéru pojedačky hriechov som čítala a ja patrím k tým, ktorým sa kniha nepáčila, či skôr mňa osobne sklamala a príde mi podpriemerná. Tým ťa samozrejme nechcem odradiť, uži si čítanie a som zvedavá na tvoj názor nielen pri tejto, ale aj pri ostatných knihách :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád jsem přemýšlela, jestli tedy Vyvolenou bohy číst nebo ne, no pokud se to nelíbilo tobě, pochybuji, že já s knihou budu spokojená :D

      Vymazat
    2. Doufejme, že tvůj názor nebudu sdílet...

      Vymazat
  2. Také mi to hrozně rychle uteklo. Krásné knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, mám pocit, že byl včera leden a najednou je březen...

      Vymazat
  3. Snad všechny knihy bych si ráda někdy přečetla, ale opravdu pochybuji, že si na to někdy najdu čas :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)