Pages

Unboxing #22 aneb Odvaha se cení



Původně jsem myslela, že si budete muset na článek počkat hodně dlouho, protože dnešní večer strávím učením němčiny... i když vzhledem k tomu, že umím tři věty asi z dvaceti, tak budu mít štěstí, když půjdu spát v pět ráno.

Ale tohle do tohoto článku nepatří. Prostě mi dneska přišel balík, který jsem rozbalila a předtím vyfotila. Když už jsem to měla vyfocení, tak jsem si řekla, že vám to sem dám, aby tu nebylo takové pusto. Přeci jen potřebuji chvíli oddych. Takže pojďme na to.


Podle této "krabicové obálky" už asi poznáváte, že stejně jako v posledních dvou balíčkách, které jsem rozbalovala asi někdy na začátku února mi přišel recenzák od Omegy. A možná už i tušíte, co za knihu to přesně je.


Pokud jste hádali, že se v balíčku skrýval Losos, který se odvážil vyskočit výš, tak máte pravdu. Abych byla upřímná, tak toho moc o knize nevím, ale Terka mi ji doporučila, tak jsem se to rozhodla zkusit. Navíc má jen něco kolem 70 stran, takže ji přečtu rychle.







9 komentářů:

  1. Jsem zvědavá, jak se ti kniha bude líbit. :) Což mi připomíná, že bych na ni měla napsat recenze, ale... jak je kniha krátká, tak se na ni hrozně špatně píše recenze, já za to nemůžu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevypadá to špatně, podle titulku článku jsem čekala něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě zajímá, co je to za knihu. Těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  4. Počula som, vraj je dobrá kniha, takže dúfam, že sa ti bude páčiť a teším sa na tvoju recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, knížku neznám, ale vzhledem k pouhým sedmdesáti stranám usuzuji, že to bude příjemná oddechovka. :)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá hezky, už podle recenze, kterou jsem si přečetla u Terky si jí mám chuť přečíst (teda až mi na ni přijde řada)

    OdpovědětVymazat
  7. Obálka vypadá zajímavě, ale znáš mě, takže to asi neplánuji číst :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)