Pages

Secrets of Lonely Wolf

Překvápko! Ano, koukáte správně. Je tady pokračování Secrets of Bloodline... doufám, že jste to nečekali. A o čem to tentokrát bude? To si asi budete muset přečíst základní info...




Název: Secrets of Lonely Wolf
Pár: Isaac/Davina, Damon/Elena
Hlavní postavy: Isaac, Davina, Jackson
Vedlejší postavy: Damon, Elena
Doba: 2016
Žánr: Romantika / Fantasy
Omezení: Žádné
Počet Kapitol: -
Spokojenost: -
Stav: Rozepsaná
Poznámka: Druhý díl povídky Secrets ofBloodline

Anotace:

Isaac je zoufalý. Přišel o dívku, kterou miloval i o dítě. Už nedokáže být jen pár metrů nich a nemoct je mít. Proto opouští svůj starý život. Vydává se za svým starým kamarádem Jacksonem na Aljašku. Ale Aljaška je pro něj jen přechodní bod. Potřebuje najít místo, kde by mohl začít nový život bez toho, aby se ohlížel za minulostí. Takovým místem je New Orleans. Postupně vzpomínky mizí v pozadí mysli a on začíná žít nový život. Jenže jeho rodina nezapomene a volání smečky se nedá ignorovat.





6 komentářů:

  1. To jsem rozhodně nečekala. Ale velmi mile mě to překvapilo a jsem ráda, ostatně jak jsem psala na fb. =)
    Každopádně anotace vypadá zajímavě. Isaac si pokračování zasloužil. Už se těším na Jacksona i Davinu. Rozhodně jste mě zaujali holky.
    Jinak, proč Aljaška zrovna? =D I když je to krásné místo.. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :) A Andy určitě taky :)
      Na tohle ti odpovědět nedokážu :D Tohle byl Andyn nápad a také mi to nijak nevysvětlila :D

      Vymazat
  2. Bylo to opravdu překvapení. :) Těším se, až začnete vydávat první kapitoly. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem opravdu nečekala. Každopádně aspoň si konečně přečtu celou první povídku a budu pokračovat tímhle :) Tak se těším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)