Pages

Pod vlivem lásky II - 18.Kapitola


„Donutil si ho, aby se uklidnil?“ zeptala jsem se, jakmile jsem zahlédla Nika s Elijahem u dveřích.
„Jestli tomu, že má chuť zabít půlku Mystic Falls říkáš uklidnil, tak ano.“
„Pořád je to méně, než kdyby chtěl vyvraždit celé město. Aspoň tu energii může věnovat zabíjení naší rodiny, to mu jde přeci nejlíp.“
„Evidentně to jde dobře i Elijahovi. Mikael je mrtvý a doufejme, že mrtvý zůstane. Aspoň nějakých tisíc let.“
„Dobře, takže jeden problém máme z krku, zbývá Freya.“
„Vážně? To tě ani nezajímá, jak to, že je z ničeho nic mrtvý?“ podivil se Nik
„Vždyť si řekl, že ho Elijah zabil. Navíc nic co se týká naší rodiny, mě po dnešku už nepřekvapí.“
„Kde jsou vlastně všichni?“ ozval se Elijah. S jeho postřehem se divím, že mu nedošlo dřív, že tu jsem jen já.
„Davina a Kol radši odešli do hotelu. Mají pocit, nebo spíš Davina má pocit, že by tu nebyla vítaná. Za což samozřejmě vděčíme Nikovi. A Caroline je šla doprovodit. Damon, Elena a Matt šli sehnat nějakou krev.“
„Takže Car je sama ve městě?“
„Proboha neblázni. Je s Kolem a Davinou. Není tak pitomá, aby se tu procházela sama.“
„Jdu za ní.“
„Přiveď i čarodějky.“ Stihl za ním zakřičet Elijah
„Proč mám pocit, že je naše rodina v troskách, opět,“ poznamenala jsem uštěpačně a napila se vína, které leželo přede mnou.
„Nechci ti brát iluze, ale my jsme vždycky byly dost divná disfunkční rodina. Šance, že budeme někdy normální je v podstatě nulová.“
„Rozhodně nebudeme normální, dokud se nepřestaneme navzájem zabíjet.“
„To, že se Freya snaží zabít nás, nebo tedy Klause, neznamená to, že mi budeme muset zabít ji.“
„Ale znamená a ty to víš moc dobře. Když se někdy někdo rozhodně zabít Klause, už ho to nepřejde. Navíc ani nevím, proč ho chce Freya zabít a nás ne. Co se mezi nimi stalo.“
„Možná to dokážeme. Možná můžeme začít znovu. Musíme si s Freyou promluvit. Nechce zabít nás všechny, ale jen Klause. Oživila Mikaela. Podle mě touží po rodině.“
„Po dost divné disfunkční rodině?“ usmála jsem se
„Pořád jsme rodina. Vezmi si, kolikrát nás Klaus probodl dýkou a kolikrát jsme ho my všichni chtěli zabít. Nakonec jsme vždycky zůstali při sobě. A s Freyou to bude stejné. Bude stát při nás, je to naše rodina.“
„Mikael s Ester také byly naší rodinou a stát při nás rozhodně nechtěli.“
„Jenže oni nejsou my. Freya je skoro neznala, určitě není jako oni. My vždycky nakonec stojíme při sobě a Freya nebude výjimkou, jen s ní musíme mluvit.“
„Nemyslím si, že je ten typ, který by si chtěl sednout u rodinné večeře a promluvit si.“

„Vlastně jsem tu právě z toho důvodu, abych si s vámi promluvila,“ ozvalo se ode dveří. Když jsem se ohlédla, viděla jsem dívku, kterou jsem neznala. Ale věděla jsem, kdo to je, Freya.

2 komentáře:

Děkuji za krásný komentář :)