Pages

Pod vlivem lásky II - 17.Kapitola


„Tohle je vážně vrchol! Posledních sto let se mě snaží zabít kvůli jedné pitomé čarodějce. Nemám kvůli tomu dobrý vztah s dcerou a skoro jsem ztratil Caroline. Měla zůstat mrtvá, když jí zabili kvůli sklizni. Všechno by dopadlo mnohem lépe.“
„Vážně myslíš, že bych tě někdy přestal chtít zabít? Našel bych si nějaký způsob jak tě zabít, vždycky.“ Slyšel jsem za sebou známý hlas.
„Zajímavé, že se ti to za těch tisíc let nepovedlo, otče,“ odsekl jsem ironicky a otočil se na něj.
„Ale povede se mi to. Freya udělala chybu, když svěřila kolík s bílého dubu tvému dítěti, mohlo jí být jasné, že to pokazí. Teď jsem tu ale já a zabiju tě.“
„Má to jeden háček, kolík z bílého dubu mám já, ne ty.“
„Neboj, já ho získám a až ho získám…“ Opravdu ho získal. Ani nedokončil větu a už byl ze zadu probodnutý jako špíz. Pýcha je vážně špatná vlastnost. Ani si nevšiml, že se za ním objevil Elijah.
„Myslím, že nás otec je mrtvý, opět,“ prohlásil a sebral kůl ze země.
„Co tady děláš a kde si vzal ten kůl?“
„To jsi celý ty. Jeden ti zachrání život a ty se zajímáš, kde se tu vzal a kde našel tvůj kůl.“
„Fajn, tak děkuju a teď, kde jsi ho vzal?“ řekl jsem neochotně, protože jsem vážně chtěl znát odpověď.
„Tam, kam si ho schoval. Na paranoika vážně vymýšlíš dost pitomé skrýše. A když ho dokáže najít tvá dcera, vážně myslíš, že ho nenajdu já?“
„Fajn, ale proč si ho sakra vůbec bral?“
„Protože na rozdíl od tebe nejsem zaslepený emocemi. Proč se tě snažila Alex, nebo vlastně Hope zabít? Proč dal Mikael nějakému lovci pokyn otrávit Rebeku vlkodlačím jedem? Proč se objevil v tom baru? Sakra, Niku. Všechno si to naplánoval. Chtěl tě sem nalákat a zastihnout nepřipraveného a ty by ses klidně nechal zabít. Věděl jsem, že tě bude sledovat.“
„Vždyť mě neměl čím zabít!“
„Možná ne dneska, ale znáš ho. Vždycky otravuje, než něco konečně udělá, aby ti dodal pocit méněcennosti, je to jeho styl. Tušil jsem, že tady bude a proto jsem tu byl i já! Chtěl jsem tobě a nejen tobě zachránit život a vymazat jeden velký problém z našeho života!“
„Jenže ten problém nebyl Mikael. Tím problémem je Freya! Vytáhla Mikaela z druhé strany a oživila Kola, když už žádná druhá strana nebyla. Může to udělat zas, žádný problém si nevyřešil!“
„Nemyslím si, že to může udělat znovu. Kola taky neoživila sama, oživila ho s Davinou. Nedokáže nikoho vytáhnout z pekla, ne sama. A i kdyby to mohla udělat, rozhodně ne dnes nebo zítra. Takže se už proboha uklidni a pojď zpátky do penzionu. Musíme najít Freyu.“
„Našel si mě Mikael, najde si mě i Freya,“ řekl jsem už klidným hlasem.
„Nemyslím, že tě bude hledat. Nedělala to, když byly všechny trumfy na její straně. Teď jsou na naší, rozhodně nás hledat nebude.“
„Takže co navrhuješ? Lokalizační kouzlo fungovat nebude, proti němu se určitě chrání.“

„Davina určitě na něco přijde a čarodějky ti toho dluží hodně. Porazili jsme naší matku i našeho otce a ne jednou. Podle Davininých vzpomínek i naši tetu a to nemluvím o milionech dalších nepřátel, které jsme si udělali. Freyu v nejhorším případě porazíme také.“ Přišlo mi, že mu chybí už jen sukýnka a třásně. Byl by dokonalou roztleskávačkou s tím povzbuzovacím proslovem. I když měl nejspíš pravdu.

1 komentář:

Děkuji za krásný komentář :)