Pages

Pod vlivem lásky II - 16.Kapitola


„Tak spusť,“ pokynul Klaus Davině, pořád ještě dost rozhořčen.
„Před sto lety, když se narodila Hope, se v New Orleans objevila Esteřina sestra Dalia spolu s Freyou. Ukázalo se, že ji tehdy unesla a čerpala z ní energii. Díky tomu provedly kouzlo, které jim umožnilo většinu času spát a na pár dní se probudit mladé a krásné. Jenže ta moc ji nestačila a tak potřebovala Hope, aby…“
„Počkej, kdo je Hope?“ vložil se do toho Damon. A nebyl jediný, komu to jméno nic neříkalo.
„Hope je Alex. Když jste přišli o vzpomínky, musela je Freya nahradit jinými a z nějakého důvodu ve vaší paměti změnila i Hopino jméno.“
„Chceš mi říct, že se moje dcera jmenuje Hope a tys mi to neřekla?“ Klaus vypadal, jako kdyby mu za chvíli měla začít utíkat pára z uší.
„Myslela jsem, že k tomu měla Freya nějaký důvod, že měla ke všemu důvod.“
„Dobře, jméno tvé dcery vyřešíte později. Teď potřebujeme vědět, co dalšího se tehdy stalo.“ Skočil jim Damon opět do řeči.
„Dalia potřebovala Hope, aby získala ještě větší moc. Navíc věřila, že má na ni právo. Na všechny prvorozené, jelikož jí je vaše matka před stovkami let slíbila výměnou za to, že bude moct mít děti. Ty ses s tím samozřejmě nedokázal smířit a tak jste se rozhodli s Dalií bojovat. A porazili jste je, ale jen tak mimochodem, jste díky tomu promarnili mou jedinou šanci, na oživení Kola. Tedy předtím, než za mnou přišla Freya.“
„Předpokládám, že tohle je hodně zkrácená verze,“ ujala se slova Caroline
„Je, jak říkám, nebyla jsem u všeho. A nevím o všem, jen to hlavní.“
„Takže abych si to srovnal,“ ozval se opět Damon. Vlastně jsem nechápal, proč tu všichni jsme, když komunikuje jen Davina, Klaus a Damon.
„Oni porazili svoji zlovolnou tetičku na úkor tvého milovaného. Takže když za tebou přišla Freya s požadavkem vymazat jim vzpomínky za oživení Kola, nemyslela jsi, prostě jsi souhlasila. Nenapadlo tě, že by za tím mohlo být něco víc. Například to, co se pravděpodobně stalo. Dceruška vytáhla svého tatíčka, který by nejradši povraždil celou její rodinu, do světa živých a pak s ním zmizela. Ale nejspíš ho musela nějak očarovat, protože jinak by se těch předchozích 164 let snažil o to, aby zabil všechny upíry na světě. Ale jeho dcerunka stojí jen o smrt Klause, což je problém, protože by to znamenalo i moji smrt. Zapomněl jsem na něco?“
„V podstatě jsi řekl všechno,“ kuňkla Davina. Ona z něj měla snad větší strach než z Klause.
„Zbývá ale ještě jedna otázka, proč ho chce zabít?“ zeptal jsem se, jelikož jsem to z toho příběhu vůbec nepoznal.
„To je právě to, co nevím.“
„Ty to nevíš, ale my jsme to věděli. Věděli jsme to, než jsi jí dovolila, aby nám sebrala vzpomínky. A kvůli čemu? Kvůli ničemu.“
„Sakra Niku, uklidni se! Udělala to kvůli Kolovi, našemu bratrovi! Ty bys udělal pro Caroline to samé, stejně jako Damon by udělal to samé pro Elenu, stejně jako já pro Matta. Bojovala za lásku. A svým způsobem na to měla právo, my jsme jí přece promarnili příležitost na jeho oživení.“
„Jsem rád, že aspoň někomu z mých sourozenců na mně záleží,“ ozval se ironicky Kol. Popravdě jsem se už děsil, jestli nezapomněli oživit i jeho jazyk, když celou dobu neřekl vůbec nic.
„Výborně! Takže všechno je naprosto v pořádku. Můj bratr je naživu, uděláme mu oslavu a zapomeneme na to, že se mě přes sto let snaží zabít má vlastní sestra s pomocí mého vlastního otce a vlastního dítěte. Vlastně tu vůbec žádný problém není, že?“ zařval Klaus a teatrálně odešel z místnosti. A nejen z ní, ale i z celého domu. Což bylo nejspíš štěstí, protože jinak by v penzionu bylo za chvíli vše roztřískané.

Pořád jsme tu ovšem měli jeden velký problém. Jak přesvědčit Freyu, aby nezkoušela Klause zabít a držela Mikaela na uzdě? 

2 komentáře:

Děkuji za krásný komentář :)