Pages

Pod vlivem lásky II - 15.Kapitola


Po Damonově prohlášení Klaus odešel kompletně zlikvidovat vybavení jednoho z pokojů a já vyprovodila většinu čarodějek pryč.

Všem nám rychle došlo, že nebojujeme proti Mikaelovi, ale proti Freye. Všechny útoky byly jen a jen na Klause.  Být to na našem otci, všichni bychom byli už dávno mrtvý. Nevím jak, ale Freya si našla způsob, jak ho udržet na vodítku. Nepotřebovali jsme už žádné kouzlo na to, abychom mohli zabít Klause. Potřebovali jsme jen jedno, pořádnou rodinou poradu se všemi členy. Avšak to neznamenalo, že pomoc čarodějek nebudeme v nejbližší době potřebovat a tak se uvolily, že zůstanou na blízku.

Davina v tom zmatku zmizela co nejdál od penzionu. Jednak šla čekat na Kola, kterému zavolala, aby hned přijel, ale také chtěla být co nejdál od nás. Ona jako jediná věděla, jak se to všechno tehdy událo. Proto tak krátce po oživení Kola zmizeli z New Orleans a dávali o sobě vědět jen zřídka. Nechtěla nám lhát do očí, ale přesto mi pořád vrtalo hlavou, proč nám neřekla pravdu. Ztráta vzpomínek za život Kola stojí.

„Jsem z toho všeho zmatený,“ ozval se za mnou Matt
„Věř, že to jsme všichni. Nejspíš je hodně důležitých věcí, které si nepamatujeme. Nevíme, proč chce Freya zabít Klause, jak se jí podařilo držet Mikaela pod kontrolou ani jak Freyu přesvědčit, aby přestala chtít Nika zabít. Nikdo kromě Daviny neví, co se tenkrát stalo a tak nemůžeme přijít ani na řešení.“
„Není způsob, jak vám vrátit vzpomínky?“
„Nemyslím si. Freya musí být mocná čarodějka, když dokázala přežít tak dlouho, ale přesto potřebovala Davininu pomoct. Musíme jen doufat, že nám Davina dokáže říct, přesně, co se tehdy stalo, jinak nemám nejmenší šanci Freyu ani Mikaela porazit.“
„Davina ale nemůže vědět všechno.“
„Já vím. A právě to je to, čeho se bojím. Co když se mezi mnou a Freyou nebo mezi Freyou a kýmkoliv z nás stalo něco důležitého, něco co by mohlo přispět k jejímu zastavení a my si to nepamatuje? Co když je tohle důvod, proč nám naše vzpomínky vzala?“ Mluvila jsem sice klidně, ale vnitru jsem byla hysterická. Ale Matt i přesto můj neklid vycítil.
„Nejspíš to tak je. Ale všichni už jste dokázali porazit hodně silné nepřátele a ani tehdy jste neměli  kompletní informace. Dokážete to i teď.“
„Snad my to dokážeme, ne?“
„Sama dobře víš, že já vám zrovna moc platní nebudu. Jsem jen quaterback.“
„Jsi můj quaterback a až vyhrajeme, vyhrajeme všichni společně.“ Usmála jsem se a políbila ho.
Matt si vždycky připadal, jako by tu byl navíc. I když byl člověk. Ale pravdou je, že on je tu hlavní dodává nám sílu. Tedy alespoň Eleně, Caroline a mě. A my ji pak zase předáváme dál. Nebýt jeho, možná, bychom spoustu bitev prohráli.
„Nechte si to na později. Musíme se dozvědět, co jste ztratily za vzpomínky,“ promluvil najednou Damon, který se tu zjevil od nikud. Když jsem se koukla za něj, uviděla jsem Davinu a Kola jak míří do obývacího pokoje, tedy do toho, který byl nahoře.

Podívala jsem se zpátky na Matta, který kývl. Nic to neznamenalo, bylo to jen takové uklidňující gesto. Usmála jsem se na něj a pak jsme spolu následovali už odcházejícího Damona. Bylo na čase, abych se dozvěděla pravdu.

2 komentáře:

Děkuji za krásný komentář :)