Pages

Unboxing #21


Dneska mi přišel balíček od Omegy. Kupodivu je to recenzák o který jsem si řekla před třemi dny. Takže asi všechno netrvá tak dlouho jako doručení Cizinky, což jsem opravdu ráda.


Já se nad tou krabicí prostě musím rozplývat. Mě se tohle balení hrozně líbí. Nevím, jak se to oficiálně nazývá, ale pro mě to je papírová obálka a je to fakt skvělé, protože se do balíku člověk snadno dostane. Vím, že bych tu neměla pjet ódy na krabici, ale nedokážu si pomoci.


Ale teď už vážně ke knize. Možná už tušíte, co se v balíčku skrývá...


Ještě než vám to prozradím, musím vám ukázat úžasné záložky, které byly ke knize přidány. Hrozně se mi líbí, hlavně na dotek. Nepřipadá mi, že by byly zalaminované, ale přesto jsou takové hladké a lesklé.


A druhá strana...


A tady už vidíte knihu do jejíž přečtení mě uvrtala Terez. Doopravdy doufám, že bude tak dobrá jak tvrdila. 

Minimálně obálka je opravdu nádherná. Navíc jsou obal i s přebalem úplně stejné, takže kdyby se nedej bože roztrhl, což se snad nestane, nebude to problém.



8 komentářů:

  1. Jsem si na 99,9 procent jistá, že se ti kniha bude líbit. :) (Mimochodem, ta kartonová obálka se mi také moc líbí. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád je tu 0,1% šance, že ne... :( Že ano? Kde se to dá sehnat? :D

      Vymazat
  2. Už som o nej niečo málo počula, tak dúfam, že kniha bude dobrá a teším sa na recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky :D Pokusím se přečíst a napsat co nejdřív, ale první musím napsat recenzi na Cizinku...

      Vymazat
  3. Mě se ty obálky z omegy strašně líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky :) Hlavně u klasiky mají vážně skvělé :)

      Vymazat
  4. Už jsem knihu někde viděla, ale nic moc o ní nevím. Obálka je opravdu nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také o ní moc věcí nevím, ale Terka mě přemluvila :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)