Pages

Unboxing #20 aneb po půl roce...



Měla jsem v plánu dát na blog mandalu, ale jelikož mi přišel balíček, třeští mi hlava a rozhodně uvítám aspoň chvilkovou pauzu od učení, tak jsem se rozhodla, že vám sem dám unboxing dnes. Za leden je to tedy druhý, vlastně druhý v tomhle týdnu, ale mám dojem, že do konce ledna už žádný nebude, tak snad nevadí.



Opravdu se mi líbí ta krabice... je šikovná... :D


A tady už je naprosto dokonalá Cizinka od Diany Gabaldon. Je to recenzák od Omegy, který jsem měla původně dostat někdy začátkem září. Jak víte, je leden, takže jsem ji dostala s opravdu velkým zpožděním, což mě docela dost štve, ale na druhou stranu jsem ráda, že ji konečně mám doma. Protože Cizinka je jednoduše úžasná a tohle vydání, s Clair a Jamiem na obálce, je prostě nádherné.



10 komentářů:

  1. Knihu som nečítala, počula som však na ňu dobré ohlasy. Teším sa na recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, že přišla, také bych ji chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  3. A mně stále nepřišla... zato Čmeláci v srdci ano. Ach jo, já už ji chci doma a chci ji začít číst! :)

    OdpovědětVymazat
  4. juuu, přišla ti cizinka :) super :) ... tak pěkné počtení ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem zvedava na tvuj nazor, stale jsem se nerozhodla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě bych sebou asi měla hodit, co? :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)