Pages

První měsíc nového roku

Dobře, uznávám, že leden ještě neskončil, ale přeci nebudeme slovíčkařit u obyčejného informačního článku. Tedy doufám, že ne. 

Jak jste si asi všimli, nebyla jsem zrovna moc aktivní. Vysvětlení je jednoduché. Škola. Blížilo se pololetí a učitelé na nás házely testy, nemluvě o tom, že jsem si ještě pár věcí potřebovala opravit. Jednoduše jsem skoro nespala, lila do sebe litry kafe a na blog už vážně moc času nezbývalo.

Jenže jak se už po několikáté prokázalo, stres mi vůbec nedělá dobře. A to doslova. Od pondělí mi bylo šíleně špatně, ani teď mi popravdě není ještě sto procentně dobře, Což je vysvětlení mizivé aktivity tohoto týdne. Prostě stres je hrůza.

A v rámci toho, že se nechci stresovat asi trošku zvolním i s počítačem, i když vy byste si toho vůbec neměli všimnout. Jen se budu snažit abych se do toho stresu už nedostávala, takže je možné, že tu občas článek nebude den nebo dva, ale vždycky bych to pak měla dohnat.
Když jsem u toho dohnávání restů, tak ty budu dodělávat zítra při koukání na Harry... i když něco málo už jsem stihla i dneska. Takže tu možná bude trochu moc článků najednou, ale aspoň se tím vyplní ta mezera.

Teď doufám, že jsem moc nemlela, protože abych byla upřímná, už mi to dneska moc nemyslí... jsem tak trochu zralá na pořádný spánek. Jen ještě jedna poslední věc. Už nemám s kým dělat rozhovor,.. a jako já určitě někoho najdu, ale nepustím se do toho hned. Takže pokud by měl někdo zájem sám od sebe, napište.

Tak to bude pro teď vše. Za pár hodin se můžete ještě těšit na článek, který jsem napsala před tímto, ale jinak se loučím.



2 komentáře:

  1. Veru, v škole to bol masaker a hoci známky sú už uzatvorené, u mňa to tak nejako bude zrejme pretrvávať ďalej - maturitný ročník, takže už začíname s prihláškami, onedlho maturity,... Uf, radšej na to ani nemyslieť :D
    Dúfam, že si so známkami spokojná ;-) Mrzí ma, že si sa necítila dobre, u nás zasa zúri brušná chrípka, takže nejako okrajovo postihla aj mňa :-/ Každopádne si pokojne dopraj voľno :-) Oddych je dôležitý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně si neumím představit jak to bude u mě až budu v maturitním ročníku. To se asi složím úplně :D Ale ty to snad přežiješ ve zraví :)

      Spokojená? Absolutně nejsem a to sem se snažila, ale co se dá dělat :D Já mám pocit, že u mě to bylo vyčerpání... ale aspoň jsem si díky tomu dala chvilku pauzu od všeho :) Teď už jsem v pořádku :)

      Dopřeju, jelikož mě v poslední době stresuje snad všechno. Jenže jak přesvědčit učitele? :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)