Pages

Pod vlivem lásky II - 12.Kapitola

U holek se zastavil nějaký chlap. Nemohl jsem si pomoct, ale přišel mi povědomý. Podíval jsem se na Damona s Klausem, ale ti dva byli zabraný do jiných aktiv. Vážně, ochránci nad zlato.

„Klausi,“ sykl jsem směrem k němu. Nepomohlo to a tak jsem se rozhodl, že udělám tu nejšílenější věc. Praštím původního hybrida.
„Co děláš!“ obořil se na mě a mám dojem, že nemít na klíně Car, nejspíš by mě rovnou zabil.
„ Ten chlap, přijde mi povědomý.“ Kývl jsem hlavou k holkám.
„To není možný,“ vydechl Klaus nevěřícně, jakmile ho spatřil. To už začal dávat pozor i Damon.
„Co? Kdo to je?“ ptal jsem se, ale Klaus mi nic nevysvětlil. V momentě byl u baru.
„Původní taťka,“ podal mi vysvětlení Damon.
„Ale ten má být přece..“
„…mrtvý? Evidentně je až moc živý,“ řekl a zmizel taky u baru. S Caroline jsme na nic nečekali a následovali ho.
„Co tady děláš? Máš být mrtvý… napořád mrtvý!“ konfrontoval Klaus Mikaela.
„Moje práce tu ještě neskončila, pořád dýcháš. Měl jsem vědět, že nechat všechno na těch čarodějkách bude chyba. Ale tvoje hybridní dcerunka tě nenáviděla skoro jako já. Samozřejmě s mojí pomocí.“
„Co? Ty si… já tě zabiju!“
„Do toho. Přines sem ten kolík. Přesně to potřebuju. Možná se konečně nezachováš jako srab a postavíš se mi přímo, místo toho, abys pořád jen utíkal.“
„Ty jeden…“ myslel jsem, že Klaus vybuchne, ale Mikael mu nedal příležitost.
„Urážky nechme stranou. Ty zemřeš. Otázka je, jestli tví milovaní zemřou důsledkem tvé smrti nebo důsledkem tvého života.“ S těmito slovy se vypařil jako pára nad hrncem a my jsme nemohli dělat naprosto nic. Klaus zuřivostí zničil barovou stoličku.
Podíval jsem se na Rebeku, celá se klepala. Ani jsem se jí nedivil. Jemu by nestačilo zabít Klause, zabil by všechny a nakonec sebe. Objal jsem ji. Jinak jsem ji v téhle chvíli pomoc nemohl. Mikael byl něco úplně jiného, než jsme čekali. Na něho potřebujeme plán. A jelikož může být kdekoliv a jediný kdo se mu může aspoň trochu rovnat je Klaus, musí být vážně dobrý.
Přesunuli jsme se zpátky do penzionu. Nebyl žádný důvod zůstávat v Grillu, když náš plán naprosto selhal. Měli jsme čest s někým mnohem horším než s obyčejným přiblblým lovcem upírů.
„Byla to past,“ ozvala se Rebekah. „Moc dobře věděl, že mi ten jed nic neudělá, chtěl sem nalákat tebe i s kolíkem,“ řekla směrem ke Klausovi.
„To už mi taky došlo. Ale otázkou je, proč je ten parchant naživu? Vždyť byl mrtvý! A mrtvý zůstávají mrtvými,  zvlášť, když je druhá strana pryč.“
„Než druhá strana zmizela, Bonnie sem dostala Stefana, Alaricka, Enza, mě… byla tam skulina. Takže jakákoliv dost silná čarodějka ho mohla přivést zpátky,“ ozvala se Elena a mě to začalo dávat smysl. Měla naprosto pravdu. Ale jedna věc tu neseděla.
„Ale proč by čekal do teď? Druhá strana zmizela před více jak sto lety,“ zeptal se Damon přesně na to, co mi vrtalo hlavou.
„Říkal to. Využil čarodějky a mou dceru. Měl plán. Potřeboval získat kolík a tak se spojil s čarodějkami, co mě nenáviděli, které proti mně poštvali mou dceru. Za všechno co se za posledních 164 let stalo, mohl on a já to neviděl. Sakra!“ Pak bylo slyšet křupnutí. Odnesla to další židle, kupodivu ani Damon nic neřekl. Kdybych to už nevěděl, tohle by byl důkaz toho, že tahle situace je sakra špatná.
„Nikdo to nemohl vědět. Měl být mrtvý. Nemáš si co vyčítat.“ Snažila se ho uklidnit Caroline, ale moc to nepomáhalo.
„Musím ho zabít.“
„Ne!“ ozval jsem se po dlouhé době „Jestli za ním půjdeš, přineseš mu vražednou zbraň přímo pod nos.“
„A co mám podle tebe dělat quaterbacku? Čekat na to až začne jednoho po druhém zabíjet všechny lidi, na kterých mi záleží? To sotva.“ Věděl jsem, že ho nepřemluvím. Ale pokud mu přinese kolík pod no,s nemáme šanci na přežití, takhle ano. Podívala jsem se na Caroline, přesně tušila, na co myslím.
„Zatím se ten kolík nehne, ať je, kde je. Potřebujeme plán a potřebujeme pomoct. Zavoláme Elijahovi a čarodějkám. Když se vám s jejich pomocí podařilo zachránit Alex, a přitom udržet na živu jak mě, tak tebe, mělo by se to podařit znovu. Pokud tam teď vlítneš, všichni skončíme mrtví, moc dobře to víš,“ vysvětlovala Caroline a on ji opravdu poslouchal.

„Dobře. Ale nebude to stejné jako minule. Mikaela zabijeme,“ odpověděl s bojovným výrazem ve tváři.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)