Pages

Pod vlivem lásky - 14.Kapitola

V penzionu bylo asi třicet lidí, většina z toho byly čarodějky. Popravdě jsem neměl nejmenší tušení, co kdokoliv z nich říká. I když hlas nezanikl v davu, neměl jsem nejmenší tušení, protože nemluvily anglicky.
„Myslím, že na to jdeme špatně,“ ozvala se najednou Elena a všechny nějakým zázrakem překřičela.
„Všechno to, co se událo, vůbec nedává smysl. Mikael pošle na Rebeku nějaké ňoumu, aby ji otrávil vlkodlačím jedem, i když ví, že jí neublíží. A pak se nám najednou ukáže. Tohle není jeho styl. Mikael zabíjí, nejedná strategicky.“ I když jsem s Mikaelem nestrávil tolik času, jako všichni ostatní, měla pravdu. Rebekah mi kdysi vyložila celou historii o nich a Mikaelovi. Žádné plánování v tom nebylo, prostě to byl lovec, který chtěl uhnat svoji kořist.
„Tak možná změnil styl, kdo ví, co se v jeho mysli objevilo, když byl v pekle,“ odsekl Klaus, kterému tahle situace na dobré náladě zrovna nepřidala.
„A to je další otázka, jak to, že už není mrtvý? Kdo ho dostal z druhé strany, než se zbortila?“
„Nejspíš jedna z čarodějek, která proti mně poštvala vlastní dceru. To už přece dávno víme.“
„Elena má pravdu,“ ozval se Damon.
„Z druhé strany jsme unikli jen proto, že jsme měli na pomoc mocnou čarodějku, kotvu. Mikaela musel vytáhnout někdo silnější než obyčejná čarodějka, někdo hodně mocný.“
„Ale mocných čaroděj je plno,“ rozčiloval se Klaus
„Jenže většina z nich ví moc dobře, co je Mikael zač a v žádném případě by ho nepřivedla z druhé strany. Musel to být někdo, koho zná,“ promluvila Rebekah, zatímco se snažila Klause uklidnit.
„Která čarodějka by měla tak málo rozumu, aby byla ochotna přivést na ze záhrobí to největší zlo na světě?“
„Jeho dcera,“ ozvalo se z davu čarodějek tichým hlasem, ale nějakým zázrakem to všichni slyšeli jasně.
„Copak ti proměna v upírku naprosto vymyla mozek? Rebekah není čarodějka, nemohla ho přivést zpátky. Nemluvě o tom, že by to neudělala.“ Obrátil se zlostně k dívce, kterou jsem nikdy v životě neviděl. Navíc jsem vůbec netušil, že nepovolali jen čarodějky, ale i upírky.
„Já nemluvila o Rebece. Měla jsem na mysli Freyu.“ Všichni v místnosti ztuhli a já jsem moc dobře věděl proč. Freya umřela už před stovkami let.
„Co přede mnou tajíš Davino?“
„Freya je naživu. Nebo aspoň před sto lety byla. Když se zhroutila druhá strana, přišla do New Orleans spoustu lidí včetně Ester a Finna. Následně se událo mnoho věcí. Objevila se Estřeina sestra Dhalia s Freyou. Ve skutečnosti ani jedna nikdy mrtvá nebyla. Dhalia ohrožovala všechno, co si s Marcelem vybudoval a tak vypukla mezi vámi bitva. Dhalia, Ester i Finn zemřeli. Ale když to skončilo, chtěla Freya od všeho odejít. Sebrat vám vzpomínky, abyste jí nehledali. Na to byly potřeba dvě čarodějky. A já jsem souhlasila, jelikož mi pomohla přijít na způsob, jak vrátit Kola zpátky do života, i přes to, že neexistovala druhá strana.“
„Ty mi tu říkáš, že moje sestra je naživu? A že mi sebrala vzpomínky? Proč jsi mi to neřekla hned? Ne ještě lépe, proč si mi to neřekla hned, jak se to stalo?“
„Freya bojovala na vaší straně, netušila jsem, že by vám od ní mohlo hrozit nějaké nebezpečí. Chtěla jen žít v klidu po tom všem, co prožila. Navíc bych pro Kola udělala cokoliv. Ty pro Caroline ne?“
„Předpokládám, že můj bratr o tom vymazání vzpomínek ví všechno a také se neobtěžoval o tom ani slůvkem zmínit.“
„Vlastně neví. Já mu to neřekla a on se neptal.“  Tak tohle nejspíš všechno vysvětlovalo. Nebo aspoň co se týká Kola a jeho zázračného oživení. Sice nechápu, proč na tomhle shromáždění není i Kol, ale nemůžu říct, že by mi chyběl.
„Myslím, že tohle teď není vůbec důležité. Otázkou je, jak Freyu najdeme a co má v plánu,“ ozval se Damon a přerušil tak začínající přestřelku.



1 komentář:

Děkuji za krásný komentář :)