Pages

Malujeme s CooBoo


Omalovánky jsou poslední dobou veliký hit. Ani já a Týna jsme se tomu nevyhnuly a také jsme začaly vybarvovat. CooBoo minulý rok vydalo 101 mandal pro krásný den a CooBoolínské omalovánky. A právě CooBoolínské omalovánky jsme si pořídily a zároveň jsme se rozhodly se o naší ,,tvorbu" s vámi podělit.

V projektu nepůjde o nic složitějšího, než zkrátka vybarvit omalovánky, následně každou vyfotit a hodit na blog. Aby to ale nebylo tak obyčejné, připravily jsme si k tomu tři otázky, na které musíme odpovědět.

Samozřejmě budeme rády, když se zapojíte i vy, takže pokud máte omalovánky také, stačí se zapsat dole v komentářích. 

Odpovídat budeme na tyto otázky:
1. Kdy jsi stránku vybarvila?
2. Co se ti na obrázku od CooBoo líbí a co bys změnila?
3. Jak jsi se svým dílem spokojená?








6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Asi si ještě chvilku počkáš, jelikož teď doslova ležím v učení a pak ještě také vybarvuji mandaly...ale snad brzy budou :)

      Vymazat
  2. Tak takové omalovánky chci taky. =D =D Už několikrát jsem v ruce držela mandaly a přemýšlela, zda si je pořídit a stále nic, tyto se mi ale líbí. =)
    A na fotky se těším a když si seženu nějaké ty omalovánky, ráda se přidám. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tohle znám :D Ještě, že vždycky někoho napadne (po jemném postrčení :D) mi něco darovat :D To jsem ráda :)

      Vymazat
  3. Sice tyhle omalovánky mám, ale abych pravdu řekla, ty mandaly mi přijdou hezčí a takové praktičtější, pokud to tak tedy můžu říct... no, každopádně se budu těšit na fotky (s novým foťákem!). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí, že tohle má nějaký určitý tvar a nemusím si pod tím nic představovat :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)