25. 1. 2016

Faking it

Český název: Předstírání
Původní název: Faking it
Žánr: Komedie
Země: USA
Délka: 22 minut
Rok: 2014 - ???





Opening jako takový seriál nemá. Jednoduše se na obrazovce objeví nápis Faking it s melodií, která je tak krátká, že si ji ani nejsem schopna vybavit. Chtělo by to něco promyšlenějšího. Nebo alespoň opening, který je openingem. Na druhou stranu musím říct, že je pokaždé ten nápis jiným stylem podle toho, co se v určitém díle odehrává. To je asi to jediné, co se mi líbí.

Na Amyně a Karmině střední škole jste normální jedině v případě, že nejste normální. Proto se nejlepší kamarádky Amy a Karma, které populární rozhodně nejsou, rozhodnou, a nejen kvůli popularitě, že budou předstírat, že jsou lesbičky. Díky tomu získají popularitu, ale také hromadu problémů. Každé tajemství musí jednou vyjít na povrch, a když se to stane, zkomplikuje to holkám život víc, než kdy dřív.


Na seriál mě tentokrát přivedla kamarádka Kate. V jednu dobu, když jsem se jí ptala na, co se dívá, pořád odpovídala Faking it nebo Nešika. Jako obvykle jsem neodolala a pustila se do toho kratšího seriálu – Faking it.

V některých momentech mi seriál přišel nereální a občas mi něco ani nedávalo smysl. Jenže je to asi ten nejvtipnější seriál, co jsem kdy viděla. Moje záchvaty smíchu byly opravdu dlouhé. Ještě teď, když si na nějakou scénu vzpomenu, dostanu další. A lidi na mě samozřejmě koukají jako na idiota.

Pokud máte zájem o pořádné záchvaty smíchu, což byste měli, protože jak víme, smích prodlužuje život, Faking it je ta správná volba. A vlastně i dějově to není vůbec špatné, jen občas trošku nedomyšlené.

8 komentářů:

  1. Je fajn, že tebe sa seriál páči :D Mňa veľmi nezaujal, takže si ho asi nepozriem, ale to nevadí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ti už musí lézt na nervy, že sem dávám recenze na samou romantiku nebo komedii, co? :D

      Vymazat
  2. No jo, k Faking It tě vlastně přivedla já :D Také bych to už mohla dokoukat :D Já mám tenhle seriál vážně ráda, sice to má nějaké nedostatky, a jsou i lepší, ale stejně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty a za to ti mimochodem děkuju. Jo a už jsem viděla i první díl Nešiky a miluju to :D Škoda, že teď nemám víc času :D Jo, to bys teda měla :D No, těch nedostatků je tu dost, ale ty salvy smíchu... :D

      Vymazat
  3. O tohle seriálu jsem nevěděla ale zaujal mě. Rozhodně ho zkusím. Stejně už nevím na co koukat. =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)