Pages

101 mandal pro krásný den #14




Abych byla upřímná, už ani nemám nejmenší ponětí kdy jsem co vybarvovala. To je tak, když toho jeden den vybarvím hromadu a pak si dám pár měsíců pauzu. Každopádně myslím, že jedna věc je jasná, vybarvovala jsem to při seriálu. Teď je otázka při jakém. Sběratelé kostí? Gilmorova děvčata? Kdo ví... ale při nějakém jsem to vybarvovala a hádám, že to bylo někdy na podzim.
 
Tohle je další květinová mandala. Jak vidíte, tak jsem střed vybarvila fialovou a červenou a okraje zeleně... i když jak se na to dívám zpětně, tak jsem možná úplně na okraj mohla přidat ještě trochu fialové. Každopádně už pomalu v těchto květinových mandalách ztrácím inspiraci. Je jich tady prostě hodně.
 
A jak jsem s mandalou spokojená? Upřímně? Ani nevím. Asi se mi líbí. Určitě s ní nejsem naprosto spokojená a není to jedna z těch povedených mandal, ale na druhou stranu to není ani katastrofa. Takže asi takový průměr.






9 komentářů:

  1. Fialovú síce ako farbu veľmi nemusím, ale mandala vyzerá pekne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě se ti povedla. Alespoň na fotce to vypadá dobře. Navíc mám ráda kombinaci fialové a zelené, ta růžová by tam být nemusela ale i tak je to dobré. =)
    Já jsem si pořídila ty Cooboolínské omalovánky ale ještě jsem neměla čas si něco vybarvit. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Nechtěla jsem, aby to zanikalo :(
      Ty jsem dostala k Vánocům, což už je pěkná doba, ale také jsem se k nim ještě nedostala :D

      Vymazat
  3. Pekne :-) Skoda, ze to vzdycky na fotkach nevypada tak krasne jasne jako ve skutecnosti. Vzdycky to marne fotim nekolikrat, ale stejne to neni ono

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D Nemluvě o světlu a o podmínkách :D Děkuju :)

      Vymazat
  4. Tahle vypadá překrásně, moc se ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)