Pages

Unboxing #18 aneb Ježíšek z Prahy



Dneska už je Štědrý den, ale mně přišel "jeden" dárek už včera. Tahle krabice plná věcí je od mé kamarádky Katky, které touto cestou ještě jednou moc děkuju.

Bohužel ani tentokrát nejsou fotky úplně skvělé, právě proto jsou některé dané dohromady. Pokud chcete větší obrázek, stačí kliknout.


Šíleně se mi líbí, jak to Katka zabalila a naskládala do krabice. A ještě k tomu přidala pár arašídu, aby to bylo správně vánoční. Vypadá to opravdu krásně, skoro mi bylo líto to vyndat.


Ze všeho nejdřív jsem otevřela balíčky ve kterých bylo něco na zub. Vidíte, že jsem dostala preclíky, kterými nepohrdnu. Dále lentilky, které miluji a nakonec čokoládu, která vypadá doopravdy luxusně. Skoro mi je líto ji sníst. Také jsem dostala od Katky linecké, ale to jsem snědla dříve, než jsem ho stačila vyfotit.


Když jsem rozbalila další balíček, objevila se opravdu nádherná a silná jablečná vůně. Chvilku jsem pátrala, co mi to vlastně poslala, ale nakonec jsem zjistila, že je to tableta do koupele. Určitě ji využiju, ale zatím chvilku zůstane u mě v knihovně. Vážně voní skvěle.


Dále je tu růžový neonový lak na nehty.  Vypadá skvěle, mám tuhle barvu ráda. Sice už stejný lak, akorát jiné značky, mám, ale jsem si jistá, že se neztratí.


Béžové psaníčko s kamínky vypadá krásně. Já ho bohužel nemám kam nosit, ale určitě pro něj nějaké využití najdu :)


Následně jsem objevila magnetickou záložku. Jak můžete vidět, je opravdu roztomilá. Rozhodně se tu neztratí, i když nevím, jak často ji budu používat, protože mám záložek vážně moc... i když je to stejně pořád málo :D


Už když jsem viděla krabičku mi došlo, že se bude jednat o nějaký šperk. Po otevření jsem zjistila, že se jedná o opravdu nádherné náušnice se sovičkami. Sice teď v poslední době nosím spíš pecky, ale časem si je určitě na sebe vezmu, byla by škoda je tu nechat jen tak ležet.


A jak jsem posléze zjistila, tak tím šperky neskončily. V taštičce s pejskem a kočičkou, která je doopravdy roztomilá, jsem našla další soví náušnice, které jsou také nádherné. Katka moc dobře ví, že miluju sovy. Ale kromě náušnic tam byl i jednoduchý dlouhý stříbrný řetízek, který je jednoduše skvělý a určitě ho budu nosit hodně často.


Pak je tu dárek o kterém jsem věděla a to jsou CooBoolínské omalovánky. Sice nemám ponětí, kdy je budu vybarvovat, když jsem ještě nedodělala mandaly, ale tomuhle se prostě odolat nedá. 


A nakonec kniha. Je to Netvor od Alex Flinn a jsem za ni opravdu ráda, jelikož se Alex Flinn řadí mezi mé oblíbené spisovatelky. Sice jsem knihu už četla, ale hrozně ráda se do ní pustím znovu.


Do knihy mi Katka také vložila dvě vyrobené záložky. Nejvíc se mi líbí ta s puntíky. Možná jste to už poznali podle vzhledu blogu, že mám puntíky hodně ráda.






6 komentářů:

  1. Krásne darčeky, určite urobili veľkú radosť :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta tableta do koupele vypadá dobře, i ty dobroty. :) Záložky vypadají dobře a magnetické se jen tak někde neztratí. :) I ty sovičkové šperky jsou suprové, Katka vybrala dobře. :) Cooboolínské omalovánky mám taky, i když mi teda přijdou lepší ty mandaly... a Netvor je báječná knížka. :)
    Krásné dárky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně byla úžasná :) Většinu už jsem snědla, akorát čokoládu mám vystavenou :D To teda :) Některé omalovánky jsou skvělé, ale jiné CooBoo moc nepromyslelo :(

      Vymazat
  3. No, ještě jednou nemáš zaco :)
    Ty arašídy mě najednou napadly když jsem zrovna balila tu krabici a mamka je přinesla domů. Ptala se jestli nechci, tak jsem si pár vzala a pak mě napadlo, že by to v té krabici mohlo vypadat Vánočně. Tak jsem je tam zkusila dát a vypadalo to celkem dobře :D
    No jo, vybrat jídlo bylo to nejlehčí :D Proto ho máš taky tolik.. :D A navíc je výborný :D
    Tu tabletu do koupele si asi vážně budu muset koupit. Každopádně jsem ráda, že jsem ji vybrala dobře :)
    S tím lakem jsem se moc netrefila, mělo mě to napadnout, že máš tyhle neonové laky, ale tak nevadí :D Snad příště..
    Ta záložka je vážně dost roztomilá, tak jsem ráda, že se ti líbí :)
    Mám pocit, že jsi mi předtím neřekla, že nosíš teď radši pecky, proto jsem ti vybrala spíš tyhle. Ale tak jsou to sovy.. Ty a sovy to prostě nejde odděleně :D
    Na soví naušnice jsem měla v obchodě docela štěstí. Viděla jsem tam dokonce troje. Tyhle dvoje mi připadaly nejlepší. A řetízek jsem našla doma ještě z Německa. Přivezla jsem ti ho minule, když jsem tam byla, ale uklidila jsem ho do krabičky a pak ti ho zapoměla poslat. Tak jsem ho využila teď :)
    Poslední dobou je celkově těžké všem těm omálovánkám odolávat :D Já už zase přemýšlím, že si pořídím nejen ty s Harrym, ale i mandaly od CooBoo :D
    Jak už jsem ti psala, jsem vážně ráda, že jsem se knihou trefila, protože vybrat ji nebylo nic lehkého :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mám :D
      Vypadalo to doopravdy pěkně :)
      To asi jo :D Čokoláda je prostě jistota :D
      Rozhodně vybrala :)
      Tak nevadí, já ho ještě využiju :D
      Byla bych blbá, kdyby se mi nelíbila :D
      To nevadí, já nosím i háčky. Ale je jednoduší prostě mít týden v uších pecky, protože to nenasazuješ každé ráno :D A sovy jsou prostě dokonalé :)
      Aha :D
      To teda :D Ještě štěstí, že máme zdravý rozum... většinou :D
      To věřím :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)