Pages

Unboxing #15


Vzhledem k tomu, kolik unboxingů na blogu bylo v listopadu jich tu je teď docela málo. Ale mám takový dojem, že vám to moc nevadí. 


Ale dneska pro vás jeden malý mám. Tahle obálka mi přišla ve středu. Když jsem přišla domů, docela mě překvapila, ale hned jsem si uvědomila, od koho obálka je a co v ní je. A od koho že tedy je? Je od Scribbler. A co v ní je? To se budete muset podívat dál.


Jak jste už asi poznali, byly v obálce záložky. Když jsem ji otevřela, hned jsem pochopila, proč mi přišla obálka plnější, než jsem předpokládala, že bude. Záložky byly totiž dobře chráněny proti případnému poškození.


A tady už můžete vidět, že se jedná o záložky Hunger Games vlastní výroby. Podle mě vypadají opravdu skvěle, dokonce ještě lépe, než jsem čekala. Nejvíc se mi líbí trojice s reprodrozdem.


Tady je vidíte samostatně, i když se mi první dvě bohužel trochu lesknou, ale snad mi to odpustíte. Měnící se světlo a mobil nejsou zrovna ideální podmínky k focení.

No a já moc děkuji Scribbler za to, že mi tyhle krásné záložky poslala :)



2 komentáře:

Děkuji za krásný komentář :)