Pages

Rozhovor s LadyD



Dneska pro vás mám rozhovor s mojí spolupachatelkou při psaní povídky Secrets of Bloodline,LadyD neboli Andy, jak ji v jednom kusu nazývám, i když si teď nechává říkat spíše Adele.

Pokud ještě o Andy nic nevíte je nejvyšší čas to napravit. Ale než přejdeme k rozhovoru, řeknu vám o ní na úvod pár věcí. Andy bloguje o seriálech The Vampire Diaries, Teen Wolf a jejich hercích. Píše hlavně o novinkách, nových fotkách, spoilerech a dalších věcech. Ale na jejím blogu nesmí chybět ani její vlastní práce v podobě FF na tyto seriály.

A pokud se vám rozhovor zalíbí (a já věřím že ano) a budete chtít Andy navštívit, její blog naleznete ZDE. Dále ji pak najdete na Facebooku,  Twitteru,  Instagramu,  Asku,  Pinterestu  a Wattpadu.


1. Kdy tě poprvé napadla myšlenka založit si blog?
No, tak to se budu muset pořádně zamyslet. Je to totiž už pěkně dlouhá doba. Takže první myšlenka založit blog mě napadla, když mi bylo 12 a ujížděla jsem na Harry Potterovi. To jsme jednou takhle s kamarádkou koukaly na film a napadlo nás založit si blog. Hned druhý den jsme to udělaly a od té doby bloguju. Takže když to spočítám, bloguju už 11 let.

2. Kolik blogů vlastně máš?
Tak aktivní blog mám jeden. K tomu mám jeden momentálně neaktivní, protože dva blogy teď opravdu nestíhám. A když k tomu ještě připočítám i ty co už jsou zrušené, tak dohromady jich mohlo být tak 8. Můj aktivní blog je o TVD a TO a trošku o TW. A ten druhý blog, který je teď neaktivní, je zrovna ten můj první. Nějak nejsem schopná se s ním rozloučit. Možná právě proto, že je to můj úplně první.

3. Proč je tvůj blog zrovna o TVD, TO a TW?
No, proč? To je otázka. Protože když jsem před 6 lety začala sledovat The Vampire Diaries, tak těchto blogů moc nebylo a podobně jako u Harryho Pottera, jsem se prostě zamilovala. No, a protože blogů bylo málo, tak jsem si založila svůj vlastní, který je tu se mnou, pořád aktivní, už pět let.

4. Kde sháníš materiál ke článkům?
Materiál ke článkům sháním nejčastěji na zahraničních stránkách, občas se najde něco i na českých. A občas pomůže i strejda GOOGLE. Ale musím se přiznat, že občas objevím něco zajímavého i na jiném blogu. Ale to opravdu jen málo. Nejsem ten typ blogera, který prostě jen kopíruje blog někoho jiného. Takových je bohužel spousta. Ale pokud jde o můj nejoblíbenější zdroj, tak je to Zimbio a Instagram. A víc jmenovat nebudu, ještě by mi tam někdo chodil na články :)

5. Píšeš několik povídek. Jak jsi na tom s inspirací?
Ano, momentálně mám rozepsané 3 povídky, z toho jednu píšu s tebou. Inspirace ke mně tak nějak přichází. Ať už ze seriálu, filmu nebo ze školy. Vždycky mě prostě něco napadne, tak si to rychle musím zapsat, abych to nezapomněla. A později to potom použiju v povídce. Ovšem ale nejčastější inspirace pochází z mého domova. A situací reálného života. Něco se přihodí a jejda, to by se mi hodilo do povídky, tak to napíšu.

6. Plánuješ nějakou novou povídku?
A víš, že ano.? Ještě si teda nejsem úplně jistá, o čem by měla být, ale nějakou novou bych napsat chtěla. Přemýšlím, že bych napsala taky něco jiného, jako jsou upíři a vlkodlaci. Možná něco s elfy nebo s vílami. Anebo bych mohla sepsat příběhy naší rodiny, to by byla slušná komedie :)

7. O čem jsou vlastně ty „staré“?
Ty joo, ty staré :) … no, tak pokud se dobře vzpomínám, tak úplně první povídka byla na téma Harryho Pottera. Ale tu už asi ani nemám. Povídky, které mám na blogu jsou, jak jinak o upírech nebo o vlkodlacích. Jedna je napsaná na motivy seriálu TVD a ta druhá je celkem smyšlená, pouze jsem si půjčila postavu Isaaca z Teen Wolf, jinak jsem ji celou vymyslela.

8. Pověz, jak ses inspirovala pro žabí kapitolu v povídce Secrets of Bloodline.
To bys tak chtěla vědět :) … no, inspirovala jsem se jednoduše, skutečností. Ve skutečnosti se všechno co jsem napsala v žabí kapitole stalo, včetně těch žab.! Nemůžu si pomoct, ale moje střelená švagrová je prostě druhá Caroline.

9. Jak stíháš blogovat?
Popravdě, většinou nestíhám. Ono to ta možná vypadá, ale vlastně se vždycky strašně stresuju. Většina článků, je přednastavená. Ale snažím se, jak můžu, abych to stíhala. Občas jsem sama na sebe trochu naštvaná, protože zanedbávám ostatní blogy. Takže pomalu uvažuji nad tím, že si nechám jen ten jeden. Ale pořád je tu ta nostalgie k mému prvnímu blogu. Který mám doteď, jak už jsem psala. Takže doufám, že to prostě nějak budu stíhat i dál.

10. Co studuješ? Proč a baví tě to?
Tak zatím pořád ještě studuju pedagogickou fakultu, Masarykovi univerzity v Brně. No, tak tuto školu studuju proto, abych se mohla živit tím, co jsem vystudovala na střední škole. Jestli mě to baví, to je trochu hloupá otázka, nemyslíš? Už jsi poznala někoho, koho baví škola? Ale tak, dá se říct, že mi to baví. Studuju obor odborné učitelství, což je docela zábava. A taky k tomu mám ještě angličtinu, která mě neskutečně baví. Takže když to sečtu dohromady, ano baví mě to. Zatím.

11. Teď si doopravdy nejsem jistá, ale tuším, že máš kočičku?
Jsi si jistá správně. Mám kočičku. Jmenuje se Kačaba, ale většinou jí říkám Káča a nebo Katuša. Je to takový můj živý plyšáček. Je bílo černá a je to hrozná čertice. Občas si ji chci jen pohladit, ona mě olíže celou ruku, ale vzápětí mě kousne. A přijde jí to hrozně vtipný :). Teda asi bych měla dodat, že doma nemáme jen jednu kočku, máme jich dokonce devět. Ano zní to hrozivě, ale není to tak hrozné. Bydlíme na vesnici, takže tam to tolik nevadí :), protože většina z nich běhá někde po venku. Ovšem moje Kačabka je ryze domácí kočka, ven nesmí ani na krok.

12. Máš docela dost bratrů, nepijí ti někdy krev?
Jooj, to mám a nejen bratry. Abych to uvedla na pravou míru, mám dva vlastní bratry a k tomu dalších nevlastních sourozenců. Ještě jsem zapomněla říct, že kromě jednoho staršího bratra, jsou všichni moji sourozenci mladší jako já. K mému štěstí jsem vyrůstala a vlastně ještě pořád vyrůstám jen s těma dvěma vlastníma. Petr (16) a Michal (13) jsou takový moji koblížci. I když mi někdy opravdu pijí krev, tak bych je za nic nevyměnila. A dokonce mi i teď dost pomáhají. A když se na to podívám zpětně, tak byli kolikrát hodně užiteční :) zvláště při domácích pracích!! :) přikládám moji nejoblíbenější fotku. Je sice už hodně stará, ale je prostě kouzelná.

13. Když vynecháme svatou trojici, máš nějaké oblíbené seriály?
No, tak i když vynecháme svatou trojici, pořád jich je dost. Teď hodně sleduju seriály a filmy od Marvelu. Tak všeobecně mám ráda sci-fi a fantasy, takže podle toho vypadá taky můj watchlist. V současné době mám rozkoukané, kromě svaté trojice, třeba The Flash, Once Upon a Time, American Horror Story, Reign, Forever a další a další … je jich opravdu moc, takže než bych to tu vypsala všechno, zabralo by mi to nejméně jednu stranu.

14. Co dalšího ráda děláš?
Tak to budu muset trochu popřemýšlet. Ale dalo by se tam určitě zařadit, kreslení. Hrozně ráda kreslím, většinou portréty. Taky hrozně ráda zpívám, teda jestli se tomu tak dá říkat. Ale kolikrát si říkám, že jsem se minula povoláním. Protože herectví by mi určitě šlo stejně dobře jako kreslení. No, a mojí nejoblíbenější činností byl je a vždycky bude SPÁNEK. Jsem milovník spánku. Je pravda, že poslední dobou jsem ho moc neměla, proč to vyplývá z předposlední otázky.

15. Nejoblíbenější herec a herečka? Důvod?
Tak tohle je zatraceně těžká otázka. Protože můj vkus se pořád mění. I když tě to možná překvapí, tak mojí nejoblíbenější herečkou a hercem není nikdo z TVD ani TW. Jako nejoblíbenějšího herce považuju Johnnyho Deppa. Je to člověk s neuvěřitelným charisma a ve své podstatě, dokáže zahrát naprosto cokoli. Ještě jsem neviděla film s Johnnym, který by se mi nelíbil. Ze stejných důvodů řadím mezi nejoblíbenější herečky Scarlett Johansson. Stejně jako Johnny, dokáže zahrát prakticky cokoli a navíc jí to pekelně sekne.

16. Oblíbená jídla či sladkosti?
Joo, tak doufala jsem, že tuhle otázku tu mít nebudu :). No, ale dobrá. Takže miluju naši českou kuchyni. O tom žádná, ale zároveň ujíždím na pizze, hamburgerech, tortillách a hranolkách. A pokud jde o sladkosti, tak zbožňuju čokoládový dort. Taky miluju anglické brownies a vždycky jsem chtěla ochutnat cheessecake, ale bohužel se mi zatím nepoštěstilo. Ale věřím, že to by mi taky chutnalo.

17. Máš dcerku, jak si užíváš mateřství?
Ano, ano … mám úžasnou malou princeznu Lauru. I když jsem si sama sebe nedokázala jako matku představit, teď si mateřství vyloženě užívám. Má to i svá úskalí, ale to všechno se dá přežít díky tomu malému človíčkovi. Nejvíc si užívám mazlení :) … a taky moc rády chodíme a procházky. 

18. Je ještě něco, co bys chtěla říct?
No co bych asi tak mohla říct.? Vlastně ani nevím. Já hlavně doufám, že moje odpovědi nebyly nijak šokující, aby někdo neutrpěl újmu na zdraví. A ještě bych ráda dodala, že mě tento rozhovor neskutečně bavil. Tak můžeš klidně připravit nějaký další.

6 komentářů:

  1. Skvělý rozhovor, ráda jsem se o Andy dozvěděla něco víc. :) Mimochodem, cheesecake určitě někdy vyzkoušej, je i jednoduchý na přípravu (a při správné volbě ingrediencí je i levný), takže zaručeně doporučuji. V první řadě asi tu tvarohovou klasiku, pak můžeš obměňovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, budu muset konečně přemluvit přítele, aby mi ho udělal :D A nebo si ho nechám poslat od jeho maminky :D ... páni, teď jsem si uvědomila, můj přítel je angličan a já jsem ještě neměla cheesecake :D ... ostuda :D na Vánoce si ho ale určo nechám udělat a může se stavět klidně na hlavu :D

      Vymazat
  2. Ahoj Kristýno, prosím dokázala by jsi mi poradit, jak dostat toplist počítadlo do menu nebo Ti ho tam přidával někdo jiný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak máš statistiky, tak pod měřícím kódem to rozbal a tam máš možnost zobrazit pod menu :)

      Vymazat
  3. Žabí kapitola inspirována skutečnou událostí? =) Tak to je vážně dobré. =D Ale i tak, nemuselo to být tak děsné ne, plyšové žáby jsou docela roztomilé.=)
    Škola asi vážně nebaví nikoho ale když máš ten správný obor,tak by i mohlo ne. Pedagogika je podle mě dobrý výběr. =)
    Kačaba? Mám dojem že mi tak jednu chvíli říkal bratránek a moc se mi to nelíbilo. =D Ale pro kočku to není zase tak špatné jméno. A co se týče počtu, věř mi, nikdo nemá jen jednu kočku, pokud bydlí na vesnici.
    Johny Depp je vážně dobrý herec, mám ho také ráda. Filmy s ním jsou vždy dobré, zajímavé a zábavné. Alespoň ty co jsem viděla.
    Panejo, ty máš mimčo. To bych do tebe vážně neřekla. =) A to nemyslím nijak ve zlým. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ty žáby nebyly až tak hrozné, ale v první moment docela šok :D
      jojo, pedagogika je fajn ... když mám k tomu tu angličtinu :D
      to je pěkný :D já jsem teda začala říkat Kačaba jen té kočce, ale mohla bych to taky zkusit na sestřenku :D
      Johnyho mám moc ráda, dokonce i ve filmech, které nejsou zábavné :)
      Já bych to do sebe taky neřekla, ikdyž jsem o miminku fantazírovala už od 18ti, nedokázala jsem si to představit :D Ale teď když Laurinku mám, tak jsem nejšťastnější člověk na světě.

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)