Pages

Next Year? Well... Mé novoroční předsevzetí

Autorkou projektu je Táňa.



Už se to blíží. Rok 2015 si pomalu balí svých pět švestek a připravuje se na to, že za pár dní předá vládu svému bratru roku 2016. Popravdě je to až neuvěřitelné. Jako kdyby to bylo teprve včera, kdy se rok 2014 měnil v rok 2015 a teď... Čas prostě šíleně letí. Ani nestačíme mrknout okem a 365 dní je pryč. 

Právě začátek nového roku lidé využívají k tomu, aby si dali nějaké novoroční předsevzetí. Já žádná předsevzetí nemám. Stejně bych ho porušila hned druhý den. Ale mám na rok 2016 cíle a plány. Není to to samé jako předsevzetí. Je to jen určitý bod ke kterému bych se ráda dostala.

Nebudu vám je všechny jmenovat, přeci jen jsou některé dost osobní. Ale jedním z mých cílů je třeba to, abych se konečně propracovala k některým knihám, které tu už pár let mám či konečně dokukala některé seriály a měla lepší prospěch ve škole než mám. 

No a plány? Popravdě hodně těch plánů se týká blogu a ty se v praví čas dozvíte v jiném článku než v tomto. Co se týká plánů přímo mé osoby, tak vám sdělovat nebudu. Opět jsou některé dost osobní a u některých se bojím, že bych to mohla zakřiknout.

Vlastně jsem vám o svých plánech a cílech nic neprozradila. Ale popravdě všechno, co se týká blogu se dozvíte. Vlastně se něco dozvíte už v lednu. A co se týká mého života... tak mám takový dojem, že se časem většinu toho co mám v plánu dozvíte... pokud to tedy vyjde tak jak chci. Ale za tím bych ráda zůstala stejně tajemná, jako rok 2016.




4 komentáře:

  1. I když ti asi ještě popřeji na Silvestra, přeji ti, aby se ti v roce 2016 splnily všechny tvé sny i plány. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já také budu přát na Silvestra :)

      Vymazat
  2. Budem držať palce, aby sa tvoje ciele naplnili :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)