Pages

Naštvaná

Jsem naštvaná. Na koho? Na něj? Na svět? Ne! Jsem naštvaná pouze na sebe. Byla jsem blbá a teď za to pykám. Nemůže za to nikdo jiný, než já. Věděla jsem, že mu nemohu věřit a přesto jsem to udělala. Znovu jsem vstoupila do stejné řeky. Znovu jsem mu naletěla. Znovu mě zradil. Jsem naštvaná, že jsem mu na to skočila. Jsem smutná, protože to neskončilo jinak. Nejhorší však je, že tohle není konec. Přijde den, kdy se vrátíš a já ti opět uvěřím. Budu vstupovat do té samé řeky zas a zas. Můj mozek ví, že to nemá cenu, že se nezměníš. Ale to propadené srdce mluví jinak. A tak ti uvěřím znovu a ty mě znovu zradíš, pořád dokola.

10 komentářů:

  1. Pěkné drabble. :) I když, ta hlavní hrdinka je pitomá, když mu po zlomeném srdci chce pořád věřit... ale napsala jsi to velice pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Pitomá je, ale má na očích růžové brýle jako mnoho lidí...

      Vymazat
  2. Krásne napísané a smutne pravdivé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Budu se opakovat, ale je to opravdu krásně napsané a bohužel i pravdivé. Toto mi mluví z duše, jsem úplně stejná. I přesto, že vím, že to dopadne stejně, stále doufám, že se něco změní a že to bude mít ten "happy end". :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mám pocit, že všechny jsme takové. I když si to většna nepřizná :D

      Vymazat
  4. Je to vázne krásne :) Asi víš ze tyhle témata mam nejradši a tohle je vázne skvele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Vím, ale bohužel už jich moc v zásobě nemám...vlastně asi jen jedno, takže se budeš muset bez drabble na chvilku obejít :(

      Vymazat
  5. Povedené, nejsmutnější je, že tak to většinou opravdu bývá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)