Pages

I want to kiss you under the mistletoe (I don't care you're fictional)

Autorkou projektu je Táňa.



Předpokládám, že všichni kdo čtou tento článek jsou podobní blázni do čtení jako já. Pokud ne, tak popravdě nechápu, co děláte na knižním blogu a právě proto budu vycházet z předpokladu, že neuděláte bez knihy ani krok.

Věřím, že jste aspoň v jedné z těch knih našli nějakého naprosto dokonalého kluka, kterého jste ve svých snech zatáhly pod jmelí několikrát, Vlastně věřím, že jich bylo mnohem víc než je jeden, přeci jen vím jak to vypadá u mě.

Do kolika knižních hrdinů jsem se tedy absolutně zbláznila? Tak tím prvním byl rozhodně Draco Malfoy z Harryho Pottera. Teď už na něm sice tolik neujíždím, ale pořád ho zbožňuji, vždyť je to Draco. Kdo by ho nemiloval? Druhým byl a vlastně pořád je Damon Salvatore z Upířích deníků. Vidíte ten kontrast? Jeden má platinově blond vlasy, druhý je má černé jak uhlí. Ale oba jsou neodolatelní. A třetím? Tak tím je Kišan z Tygří série. Další šarmantní muž. A samozřejmě jich je mnohem víc, ale tahle trojka je moje nejmilejší. Kouzelník, upír a muž přeměňující se v tygra. Dokonalá trojka.

Chápu, že jsou to fiktivní postavy, stejně jako celý zbytek světa. Ale to nemění nic na tom že jsou naprosto dokonalí. Mám dojem, že do nich budu zblázněná vždycky. A ano, kdyby mě nějaká kniha pohltila byla bych nejspíš ten nejšťastnější člověk na světě, protože kluci v knihách jsou prostě lepší. Cože mi připomíná jednu písničku, kterou jsem nedávno objevila. Takže vám ji sem dám a uvidíme se příští týden u dalšího článku, snad bude trochu delší. Tady jsem bohužel moc nevěděla co psát,





6 komentářů:

  1. Tu písničku jsem v jednom svém článku také sdílela. :) Damon je prostě skvělý, u zbylých dvou to bohužel nedokážu posoudit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na co ještě čekáš? Běž si pořídit knihy!!!

      Vymazat
  2. Kdo by neměl nějakou tu knižní crush, no ne? :D U mě to na plné čáře vyhrává Rush z knihy Fallen too Far.
    Ta písnička ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Myslím si, že ji odteď můžu říkat MÁ NOVÁ OBSESE :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D Tak tuhle knihu jsem četla v pondělí a dneska jsem četla druhý díl a prostě s tebou nemůžu nesouhlasit, je... slovo, které by ho vystihlo neexistuje :D
      Tak aspoň k něčemu dobrému jsem článkem přispěla :D

      Vymazat
  3. No jo, knihy, jediný místo, kde dokonalí kluci opravdu existují :D Je těžké vyjmenovat všechny dokonalé kluky z knih.. Každopádně s Dracem a Damonem jsme na tom úplně stejně. Nepřipomínej mi furt, že si konečně musím přečíst Tygří ságu :D Já bych na to třetí místo dosadila asi Peetu :D
    Ta písnička je skvělá. A úplně přesná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky seriály a filmy :D To rozhodně :D Zatímco hrdinky jsou většinou na zabití, hrdinové jsou k sežrání :) :D Já ti to nepřipomínám, ale teď asi začnu :D Peetu mám ráda... rozhodně víc než Galea, ale mám radši jiné hrdiny :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)