Pages

101 mandal pro krásný den #13

Opět jsem mandalu vybarvovala na podzim při sledování Sběratelů kostí... Vážně uvažuji nad tím, že bych tuhle otázku začala vynechávat a psala viz předchozí příspěvek.

Stejně jako u kočičí mandaly je naprosto jasné, že je tohle chameleon. Proto, že má určitý tvar jsem se na ní hned po kočičce těšila asi nejvíc. I když může mít chameleon v podstatě jakoukoliv barvu, já jsem ho vybarvila spousty odstíny zelené, které tu jako obvykle nejspíš nejsou vidět. Mě k chameleonovy a vlastně ke všem plazům prostě sedí zelená. U oka jsem dost uvažovala, ale nakonec jsem ho nechala bílé. Možná ho časem ještě nějak dobarvím, ale zatím se mi líbí tak, jak je.

Chameleon patří mezi tu menšinu mandal se kterými jsem spokojená, ba absolutně spokojená. Opravdu se mi líbí. Jediné, co mě mrzí je to, že takových mandal není v "knize" víc. Určitě bych z nich byla nadšenější, než z těch "květinových".



6 komentářů:

  1. Taky bych ho vybarvila samou zelenou a oko by také zůstalo bílé.. :D Moc hezké! :) Takové decentní, příjemné, vážně skvělá volba barev! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to víc odstínů zelené, ale fotka není nejlepší :( Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)