Pages

101 mandal pro krásný den #12


Jako obvykle jsem mandalu vybarvovala na podzim při seriálu. Ale pozor tentokrát ne při Sběratelích kostí, ale při Kravatácích... o kterých jsem v pěkné řádce těchto článků už také myslela. Měla bych začít vybarvovat při jiném seriálu, ale zatím tu mám ještě hodně vybarvených mandal, které jsem vybarvovala u těchto dvou. Při nejhorším můžete první odstavec pár dalších článků přeskakovat.


Část mandaly je vidět úplně jasně, jsou to ježci. Druhou část jsem vybarvila jako jablko, i když to chce představivosti trochu více. Jsem opravdu ráda, že jsem mohla vybarvovat zase nějakou mandalu, která má určitý tvar... nebo spíše není abstraktní. Jak můžete vidět, dominují tu odstíny hnědé a žluté, které nejspíš na fotce jasně nerozlišíte a pak je tu krapet červené a oranžové. 

Asi nejsem s Ježčí mandalou tak spokojená jako s mandalou kočky a chameleona, ale jsem s ní spokojená rozhodně víc, než s ostatními. Líbí se mi ten obrys i to, jak jsem ji vybarvila. Podle mě je na ní docela pěkný pohled




0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)