Pages

101 mandal pro každý den #11

Jelikož fakt, že jsem mandalu vybarvila na podzim při sledování seriálu Sběratelé kostí už dost otřepaní, přidám nějaké podrobnosti. Většinou si moc nepamatuji, za jakého rozpoložení jsem mandaly vybarvovala, ale u téhle jo. Přišla jsem ze školy a měla jsem opravdu mizernou náladu. Byla jsem hladová, ale nějak tu nebylo nic na co bych měla chuť. Takže jsem si pustila seriál a vzala si mandaly.

Právě pod touhle mandalou jsem si nedokázala nic představit, což je důvod, proč padla za vlast. Prostě jsem vzala pastelky, vybarvovala a vybarvovala. Nějak jsem se potřebovala zbavit stresu. Takže ani nevypadá esteticky moc dobře. Ale když jsem jí dodělala, vrátil se mi rozum natolik, abych si šla k obědu upéct pizzu... nebo spíš k brzké večeři.

Jak už jsem řekla, je to úděsná mandala. Každý její kus je úplně jiný. Přesto se mi zdá, že zase není tak strašná, že by se na ní nedalo koukat. Ale rozhodně jsem mohla vymyslet mnohem lepší kombinaci barev.



6 komentářů:

  1. Náhodou, mne sa veľmi páči! :-) Najmä tie zvolené farby dohromady pekne ladia :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle na mě působí úplně hypnoticky, jako by jsi nás chtěla uhranout :D ... povedla se ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To bych měla zkusit někoho zhypnotizovat :D

      Vymazat
  3. Připadá mi, že máme úplně opačné názory :D Když ti mandala připadala perfektní, mě tam chybělo více barev a teď se mi tahle hrozně líbí a tobě ne :D Je fakt povedená, podle mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět je tu vidět, jak rozdílný máme vkus :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)