Pages

Unboxing #14



Dneska mi přišli recenzáky od Fragmentu a překvapivě se mi je podařilo vyfotit hned. Ale jelikož jsem přišla domů později, nestihla jsem knihy nafotit zvlášť v nějakém normálním světlu. Tak snad nevadí, že jsou tentokrát takhle pohromadě.


Tohle je vážně nezvyk. Obálku s bublinkovou fólií nahradily knihy omotané do kartonu a je to fakt nedobytné. Což je vlastně dobře, ale bude chvilku trvat, než si zvyknu.


Jako první na mě vykoukl Čtenářský deník, což je tedy spíš učebnice na recenzi. Zatím jsem do něj jukla jen dobře, ale není to přesně to, co jsem čekala. Ale více vám řeknu, až si ho pořádně projdu a napíšu recenzi. No a tentokrát budou i fotky, aby jste věděli, jak to vypadá z grafické stránky.


Dále jsem v balíčku měla druhý díl Zakázané hry od L. J. Smith. Popravdě po prvním netuším o čem by to mohlo být, ale jsem zvědavá.

Na druhý díl Arkádie od Kaie Meyera se z této várky recenzních výtisků těším asi nejvíc. První byl podle mě naprosto úžasný. I když uznávám, že se to nemusí líbit každému.


Mezi posledními jsem našla druhý díl Spirits Animals - Skrytá hrozba.  A zase je obálka přímo nádherná, jsem zvědavá na obsah.

A v minulých recenzních výtiscích jsem měla první díl Serafíny, ale rozhodla jsem si dát chvilku pauzu, než se vrhnu na druhý díl. Jenže jsem neodolala a řekla si o další dračí knihu, tentokrát o Talon od Julie Kagawy (snad jsem to dala do správného tvaru). Doufám, že bude mnohem lepší, než Serafína.




10 komentářů:

  1. Učebnice z téhle edice bývají zpracované kvalitně. :) Mně se druhý díl Zakázané hry líbil o něco víc než první. Nebylo to bůhvíco a Jenny jsem měla občas chuť proplesknout, ale kupodivu se to číst dalo. :) No, a Arkádii tu mám taky. :)
    Na Spirits animals se nechystám, ale Talon bych si přečíst chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina, tahle... no to je na delší povídání :D Ale špatná není :)
      Uvidím, pustím se do ní co nejdříve :)
      Vím, že Spirits Animals není pro tebe, ale ty obálky jsou prostě dokonalý a děje se skvěle odreaguji :)

      Vymazat
    2. My jednu používali ve škole. :D A navíc je krátká, takže ti to nezabere tolik času. Den, dva maximálně. :)
      To ano, dokonce jsem se na ně dívala i v knihkupectví naživo. :)

      Vymazat
    3. Právě to, že je krátká m itrošku vadí :D

      Vymazat
  2. To je knih! :)
    Já byla upřímně z Talonu zklamaná, zatímco Serafína u mě vedla na plné čáře, jsem zvědavá na druhý díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, možná mě zklame i Talon. Ale doufám, že ne. Nechtěla bych, aby se mi draci znelíbili :)

      Vymazat
  3. Hezké knihy, nejvíc mne zaujal Talon, hodně se o něm mluví, možná se do něj někdy pustím. :)

    Kdybys chtěla, tady je můj blog. Můžeš mi zanechat komentář, nebo se přidat k pravidelným čtenářům, pokud se ti tam zalíbí. :)
    http://knihomolka01.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Talonu se podle mě mluví hlavně v souvislosti s jeho autorkou. Ale ano, snad to bude zajímavé :)

      Na tvůj blog se určitě mrknu, mám to v plánu už od začátku týdne, ale nějak nevím, co dělat dřív. Prostě typická já :D

      Vymazat
  4. Spirit Animals ti opět závidím, ta obálka je nádherná, nedávno jsem ji viděla naživo v knihkupectví a je vážně úžasná :) Kromě toho si chci přečíst jen Talon.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)