26. 11. 2015

The Royals

Český název: ---
Původní název: The Royals
Žánr: Drama/Humor
Země: USA
Délka: 43 minut
Rok: 2015-???





Poslední dobou jsou openingy seriálů čím dál tím víc chudší. Nevím, jestli to je leností, ale nejsem z toho nadšená. Napsat název na černou obrazovku opravdu není zrovna nejpůsobivější začátek, vlastně to není žádný opening.

V momentě, kdy umřel Robert nejstarší syn krále Simona a královny Heleny, stal se budoucím králem jejich další syn princ Liam, který se do teď toulal po hospodách a bral drogy se svým dvojčetem Leny. A tohle všechno způsobí, že Anglický král začne pochybovat o své rodině a hlavně o monarchii.  Nepřidává tomu ani to, že se začnou objevovat špinavá tajemství jeho dětí i jeho manželky. Tahle královská rodinka je jednoduše jeden skandál za druhým.


Na seriál jsem narazila, když jsem si na serialzone prohlížela novinky. The Royals byl mezi nimi. Skandální královská rodinka? To je něco pro mě. Rozhodně jsem tušila, že to bude zajímavější příběh, než příběh skutečné královské rodiny. Ne, že bych měla něco proti královně Alžbětě a její rodině, ale fikce je vždycky lepší než realita.

Moc jsem od seriálu neočekávala. Ale nakonec mě příjemně překvapil. Řeší se v něm vážně věci, ale zároveň je to všechno podáno humorným způsobem. Ty hlášky jsou jedinečné a rozhodně stojí za to si je poslechnout, stejně tak, jako stojí seriál za zhlédnutí.

První série má deset dílů. Myslela jsem, že druhá už nebude, jelikož seriál nebyl zrovna moc oblíbený, ale kupodivu je a za to jsem doopravdy moc ráda. The Royals je opravdu boží humorný seriál, který byste si neměli nechat ujít. Tedy pokud máte rádi komedie s trochou lásky, nenávisti a pletichařením. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)